جدیدترین مدل مبل های راحتی ترکیه و ایتالیایی

جدیدترین مدل مبل های راحتی ترکیه و ایتالیایی

انتشار:


خرید مبل همیشه دغدغه های مخصوص به خود را داشته و دارد. اینکه چه سبکی با دکوراسیون منزل ما سازگار تر است؟ اصلا خرید مبل های گران قیمت ترکیه ای یا ایتالیایی مقرون به صرفه هست یا خیر؟ چه رنج قیمتی را برای این سبک خریدها باید در نظر داشته باشیم؟ تنوع در طرح و رنگ در این سبک خرید گونه برای ما فراهم می شود و ده ها سوال دیگر امری است که در مقاله پیش رو به آن پرداخته می شود.در ادامه سعی بر آن دارمی تا پیرامون مبل راحتی خارجی و مزیت های استفاده از آن مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید اگر شما هم می خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به کار شوید و بهترین ها را برای خود به تصویر بکشید.

مبل راحتی خارجی

 نگاهی به روند ساخت مبل راحتی در ایتالیا و کشور ترکیه

همه کسانی که با مبلمان و انواع سبک های آن آشنایی دارند. به خوبی می دانند که کشور ایتالیا یکی از قطب های اصلی تولید مبل در دنیا به شمار می آید. آن های که اهل دکوراسیون هستند به خوبی با سبک و سیاق مبل های کشور ترکیه آشنایی کافی دارند. از آنجایی که متریال استفاده شده برای ساخت مبل های راحتی برای عموم مردم هزینه کمتری را در برابر دارد. از همین رو قشر بیشتری توانایی خرید آن را پیدا می کنند.

باید بگویم بیشترین تمرکز کشور ترکیه در حوزه تولید مبل روند ساخت مبل های راحتی است. این مهم را تا این جا به یاد داشته باشید چون قرار است قطب دوم تولید مبل در دنیا را به شما معرفی کنیم. بدون شک وقتی حرف مبل به میان می آید بعد از ایتالیا ذهن ها به سمت کشور ترکیه می رود.

 از آنجایی که سرمایه گذاری در صنعت مبل در این کشور بسیار سود آور است. باید بگویم کارخانه های نساجی بسیار زیادی با طراحان زبر دست در دست یک دیگر داده اند تا کار متمایزی را به تصویر بکشند. از سوی دیگر ایده گرفتن از طرح های دکوراتورهای حرفه ای اروپایی سبب شده است که کشور ترکیه بعد از ایتالیا در این حوزه بسیار  خوش بدرخشد.

ساخت مبل در ایتالیا و کشور ترکیه

مشاهده مدل های جدید : مبل راحتی

 آشنایی با پروسه ساخت مبل راحتی ترکیه

همان طور که اشاره شد مبل های کشور ترکیه خود به عنوان یک برند این روزها پا به صنعت تولید مبلمان گذاشته است. در نظر گرفتن هنر منبت کاری اصلی ترین پارامتری است که برای به تصویر کشیدن این محصولات مد نظر قرار داده شده است.

سپس می توانیم به طراحی هنرمندانه و خلاق هنرمندان در حوزه نصب و اتصالات و دوخت پارچه مبل اشاره داشت. این امر یکی از اصیل ترین بخش های تولید به شمار می آید و دلیل اصلی آن ها کیفیت و استقامت بسیار عالی مبل های ترکیه ای است.

در راستای تولید مبل راحتی خارجی ترکیه می توانیم به استر رو مبلی این کشور نیز اشاره ای داشته باشیم که از منظر طرح بندی و رنگ بندی با پارچه های ابریشمی اعلاء رقابت می کند. مد نظر داشتن طرح های کلاسیک، راحتی و سلطنتی امر دیگری است هیچ کسی را دست خالی به خانه بر نمی گرداند و همه از این امر راضی هستند.
 در نظر داشتن رنگ های بسیار با کیفیت با عمر ماندگاری بالا در کنار چوب های مرغوب برای کلاف و اسکلت بندی نمای اصلی کار سبب شده است که یک کار ایده ال به دست شما برسد.

پروسه ساخت مبل راحتی ترکیه

 ویژگی مبل های کشور ایتالیا را بدانیم

اگر بخواهیم در مورد مبل های راحتی کشور ایتالیا و سبک و سیاق ساخت آن برای شما بگویم. در همین ابتدای امر باید اشاره داشته باشیم که این سبک از تولیدات همیشه خرید مقرون به صرفه ای را برای شما در پی دارد. دلیل این امر چیزی نیست مگر طراحی ظریف و چشمگیر این کارها که سبب شده است هیچ گاه از مد نیفتد و شما نیاز به خرید یک مبل جدید را در خانه خود حس نکنید.
در قدم بعد می توانیم به کیفیت کار اشاره داشته باشیم که از شکنندگی و یا جنس ضعیف در پروسه ساخت این تولیدات خبری نیست. این امر گواه از هنر منبت کاری روی کار است که خود نشان از کیفیت بالای محصولات و متریال استفاده شده دارد.خلاقیت در طراحی و مد نظر قرار دادند نقوش و طرح های خاص و ویژه برای استرهای رویه مبل که به صورت سفارشی طراحی و ساخته می شود. کارهای ساده و طرح دار بسیار هنرمندانه ای را برای شما فراهم کرده است.
از آنجایی که در کنار زیبایی و استقامت مبل های راحتی باید راحت باشند تا مصرف کننده از استفاده آن راضی باشد. نیاز است بگویم اسکلت بندی و در نظر داشتن اسفنج و فوم بسیار مرغوب همراه با پارچه زیاد در روند سخت مبل های راحتی کشور ایتالیا این امر را برایتان فراهم کرده است که شاهد بهترین کارها باشید. دوخت ماهرانه لمسه روی کار نه تنها زیبایی که راحتی بی نظیری را برای شما فراهم می کند.

 ویژگی مبل های کشور ایتالیا

 مزیت های استفاده از مبل راحتی خارجی چیست؟

 از آنجایی که بیشتر مبل های راحتی خارجی در ایران مشابه ای ندارد. شما به راحتی می توانید سبک های انحصاری را در قاب دکوراسیون منزل خود شاهد خواهید بود. خرید این محصولات با تم های رنگی بسیار جذابی شما را روبرو می کند. شاید فرآیند ساخت سفارشی آن هم با هارمونی رنگی که در منزل از آن بهره می گیرد برایتان فراهم نباشد.
 چون کار آماده شده در اختیار شما قرار می گیرد. نیاز است بگویم که تم های رنگی مبل راحتی خارجی به قدری خاص و منحصر به فرد است که اصلا نیازی به تعویض رنگ آن نیست. از سوی دیگر به کار گیری متریال مرغوب در پروسه ساخت این محصول بسیار دقت می شود. به این خاطر که این سبک کارها صادراتی هستند و توجه بسیاری در کشوری های ایتالیایی و کشور ترکیه در حوزه ساخت آن می شود.

 در آخر هم می توانیم به سبک های ویژه ای که در پروسه ساخت آن درنظر گرفته می شود اشاره داشته باشیم. مد نظر قرار دادن دستگاه های پیشرفت تولید و روند تولید متفاوت با فرآیند ساخت در داخل کشور خود امتیازی بارز دیگری است که برای این سبک محصولات می توان در نظر داشت. عدم پوسته پوسته شدن رنگ کار در طول عمر مفید آن، مد نظر قرار دادن استرهای با کیفیت و عدم سایه روشن شدن رویه کار در گذر زمان، اسکلت بندی بسیار مقاوم و جلوگیری از شکستگی کار در طی مدت مصرف و مد نظر قرار دادن یراق آلات باکیفیت که خود تجربه استفاده در سال های متمادی از این مبلمان را برایتان فراهم می سازد. از مزیت های بارز این خرید برای شما محسوب می شود.

 مبل راحتی خارجی

 از مبل های راحتی خارجی کجا استفاده کنیم؟

 همان طور که اشاره شد کیفیت حرف اول را در پروسه ساخت مبل های خارجی می زند. پس شما هیچ محدودیتی در روند استفاده از آن در پیش روی خود نخواهید داشت. شما می توانید در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا حتی دفتر کار لوکس و لاکچری خود این محصول را مورد استفاده قرار دهید. اگر فضایی که قرار است این مبلمان در آن استفاده شود کوچک است می توانید خرید خود را منحصر به فرد تر دنبال کنید. به عنوان مثال مبل های که از دسته و تاج بلند بهره نگرفته است را در لیست خرید و علاقه مندی خود قرار دهید. هر چقدر کار ساده تر باشد دکوراسیون شما ویژه تر به نمایش گذاشته می شود. از سوی دیگر می توانید خرید خود را حتی به صورت نیم ست یعنی خرید یک کاناپه و دو مبل کوچک برای فضاهایی با مساحت کم دنبال کنید. از سوی دیگر برای رعایت کردن هارمونی رنگ اگر تم محبوب خود را پیدا نکردید از رنگ های خنثی که با هر سبکی سازگاری لازم را برقرار می کند بهره بگیرید. به عنوان مثال می توانید رنگ طوسی سیر و روشن، رنگ مشکی، رنگ طلایی و رنگ های سفید و کرم را در فرآیند این خرید با ترکیب سایر رنگ های دیگر مد نظر قرار داشته باشید.

مبلمان  خارجی

 کلام آخر پیرامون مبل های راحتی ترکیه و ایتالیا

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های ایتالیایی و ترکیه ای روند ساخت بسیار متفاوت تری را نسبت به پروسه ساخت سایر مبلمان دنبال می کند. در همین راستا باید بگویم کیفیت ساخت، استقامت کار و مد نظر قرار دادن طرح های جذاب و حرفه ای امر بسیار مهمی است که برای ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است تا شما شاهد بهترین ها باشید.مبل راحتی خارجی با دستگاه های پیشرفته تولید و روند سرهم بندی کردن آن دنبال می شود. از همین رو خبری از شکستگی و آسیب دیدگی کار در طول عمر مصرف آن نیست. از سوی دیگر می توانیم به طراح های اختصاصی و رنگ های ویژه آن اشاره داشته باشیم که یک کار انحصاری را برای شما فراهم می سازد. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی مبل های کشور ترکیه و ایتالیا مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. از این پس شما هم بتوانید شبیه یک دکوراتور حرفه ای دست به کار شوید و بهترین ها را برای خود و اعضای خانواده تان به تصویر بکشید.

 

مبل های ترکیه و ایتالیا