فروش ویژه مبل قسطی برای بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی

فروش ویژه مبل قسطی برای بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی

انتشار:


به دنبال مبلمان جدید هستید؛ اما ترجیح می دهید، قیمت کامل را یکجا پرداخت نکنید؟ به فروشگاه خوبی مراجعه کرده اید. اگرچه هزینه های یک مبل می تواند برایتان بسیار بالا باشد؛ اما اصلا مشکلی نیست. با روش اقساطی مبل و میز می توانید به سادگی این هزینه ها را تقسیم کنید. شما مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری می کنید و می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. البته ناگفته نماند این طرح فروش قسطی مخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی است. ایشان می توانند یک سری از مبلمان موجود در سایت را به صورت اقساطی در چندین مرحله پرداخت کنند. خرید اقساطی مبلمان شاید برایتان پیچیده به نظر برسد، به همین دلیل در این بخش یک سری توضیحات لازم را به شما ارائه می دهیم.

مزیت های خرید قسطی مبلمان در فروشگاه مبل و میز

بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه بیشتری مبلمان را با همان قیمت سایت به صورت قسطی خریداری کنند. فقط کافی است چک صیادی داشته باشند و سفارش خود را در سایت ثبت کنند. از همه جذاب تر ارسال رایگان فروشگاه است. اگر تهران تشریف دارید، هر نوع مبلمانی که بخواهید با بسته بندی اصولی و پک حبابدار به صورت رایگان تا درب پارکینگ محل مورد نظرتان ارسال می شود. عدم نیاز به وجود ضامن یکی دیگر از مزیت های قابل توجه خرید اقساطی در سایت مبل و میز است. شما با تکیه بر خودتان کافی است چک صیادی را به فروشگاه ارائه دهید.
آیا می تواند تمام مدل های مبلمان را به صورت اقساطی خریداری کرد؟
خیر در وضعیت کنونی این امکان وجود ندارد. از بین محصولاتی که در بخش توضیحات آنها شرایط اقساطی ذکر شده، می توانید مبلمان مورد علاقه خود را سفارش دهید.

مزیت های خرید قسطی مبلمان در فروشگاه مبل و میز

اقدامات لازم برای خرید اقساطی مبل

اول از همه، بین محصولاتی که شرایط خرید قسطی دارند، مبلمان دلخواه را انتخاب کنید.
اطلاعات کامل خود اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس را به کارشناس فروش ارسال کنید. اعضای تیم مبل و میز در واتساپ، تلگرام و روبیکا آماده ثبت سفارش مشتریان هستند.
درخواست اعتبارسنجی از موسسه مشاوره اعتبارسنجی
به منظور دریافت تاییدیه، تصویر کارت ملی به همراه تصویر برگ چک صیادی به بخش فروش ارسال می شود.
30 درصد مبلغ کل مبلمان را پرداخت کرده و پس از آن چک های صیادی از مشتریان دریافت می شود.

چه فرقی بین خرید نقدی و خرید اقساطی وجود دارد؟

فروشگاه مبل و میز برای مشتریانی که خرید نقدی بالای 25 میلیون انجام می دهند، تخفیف هشت درصدی در نظر گرفته است. البته تخفیف محصولات خواب، برای مشتریان خرید نقدی 10 درصد است.

محدودیت خرید اقساطی

این طرح مخصوص کسانی است که در عرصه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی خدمت کرده اند و اکنون بازنشسته شده اند.

محدودیت خرید اقساطی