بهترین رنگ برای اتاق خواب دختران جوان

بهترین رنگ برای اتاق خواب دختران جوان

انتشار:

 

اتاق خواب های دخترانه و آیتم های رنگی متمایز امری است که در ادامه به آن پرداخته می شود. از آنجایی که دنیای دخترها بسیار متفاوت تر از پسرها با آیتم های رنگی بسیار خاص و هیجان انگیز دنبال می شود. سبک طراحی اتاق خواب های آن ها نیز خاص و منحصر به فرد به تصویر کشیده می شود. از همین رو سعی بر آن داریم تا با رنگ شناسی شما را به شخصیت واقعیتان برسانیم و با یک انتخاب متمایز سبک طراحی ویژه ای را برای خود رقم بزنید.

رنگ بنفش برای اتاق خواب دخترانه

 یکی از لاکچری ترین رنگ های که دختر خانم ها با ترکیب رنگ سفید و مشکی می توانند به یک دکوراسیون متمایز دست پیدا کنند بنفش است. رنگ بنفش از منظر روانشناسان بسیار اسرار آمیز است زیرا به ندرت شما در طبیعت می توانید شاهد این رنگ باشید. در واقع رنگی است که به صورت نامرئی با طیف های رنگی آبی و قرمز به تصویر کشیده می شود. رنگ بنفش یکی از رنگ های جذابی است که توجه بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و سبب متمایز جلوه دادن شما می شود. یاسی، ارغوانی، ویولت یا بنفش آبی و بنفش قرمز طیف های رنگی است که همراه با این رنگ برای شما به نمایش گذاشته می شود.

بهترین رنگ برای اتاق خواب دختر جوان

رنگ طلایی برای اتاق خواب دخترانه

 طلایی از رنگ های بسیار محبوبی است که همگان به سمت آن گرایش دارند؛ زیرا استفاده از یک رنگ یک دکوراسیون بسیار منحصر به فرد را برای شما فراهم می سازد. این رنگ از دو تم رنگی زرد و کرم تشکیل شده است و در رده رنگ های گرم قرار دارد. اگر می خواهید از این طیف رنگی بهره بگیرید. باید به شما بگویم این رنگ نمادی از موفقیت و پیروزی است که سبب اعتماد به نفس شما برای کسب ثروت می شود. با این رنگ می توانید تعهد خود را به دنیا و اطرافیانتان به نمایش بگذارید؛ زیرا طرفداران این آیتم رنگی همیشه به دنبال زندگی لوکسی برای خود و نزدیکانشان هستند. شما به سادگی می توانید از پرده طلایی و رو تختی طلایی و یا رگه های از چوب طلایی برای دیزاین اتاق خواب خود استفاده کنید و این رنگ را با ترکیب سایر آیتم های رنگی به نمایش بگذارید.

رنگ طلایی و اتاق خواب دخترانه

رنگ گلبهی برای اتاق خواب دخترانه

 اگر نمی خواهید از رنگ صورتی یا قرمز بهره بگیرید گلبهی بهترین رنگی است که با طیفی آرام در پیش روی شما قرار دارد. این رنگ از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می آید و بهترین مکمل برای آن رنگ سبز است که تضاد بی نظیری را به تصویر می کشاند. گلبهی، صورتی رز، صورتی پر رنگ، صورتی چرک و صورتی جیغ آیتم های رنگی است که دختر خانم ها به خوبی با آن آشنایی دارند. این رنگ نماد عشق و عاشقی بی قید و شرط است و آرامش عمیقی را برای شما فراهم می سازد. امید و بخشش دو نماد اصلی این رنگ محسوب می شود.

رنگ گلبهی و اتاق خواب دخترانه

رنگ سرمه ای برای  اتاق خواب دخترانه

 اگر می خواهید از رنگ سرمه ای برای دیزاین کردن اتاق خواب خود استفاده کنید. توصیه ما این است که حتما رنگ سفید یا طلایی را به عنوان یک رنگ کمکی در این فضا مورداستفاده قرار دهید؛ زیرا سرمه ای به تنهایی سبب تیره شدن فضای اتاق خواب شما می شود. شما می توانید علاوه بر سرویس خواب سرمه ای از این آیتم رنگی برای دیوار پوش و کف پوش منزل خود نیز استفاده کنید. سرمه ای سبب ایجاد صمیمیت و اعتماد بیشتر شما می شود. از همین رو به عنوان یک رنگ مقتدر برای بیشتر پست های کاری مهم شبیه معلمی، مهمانداری هواپیما و افرادی که پلیس هستند نیز مورداستفاده قرار می گیرد.

رنگ سرمه ای و اتاق خواب دخترانه

کلام آخر پیرامون رنگ اتاق خواب دخترانه

همان طور که در طی مقاله پیش رو درباره بهترین رنگ برای اتاق خواب دختران جوان عنوان شد از رنگ های بسیار متمایزی با طیف های بسیار گسترده ای برای دیزاین کردن اتاق خواب دخترانه می تواند استفاده کرد. رنگ های طلایی، سفید، مشکی، خاکستری، بنفش، آبی، گلبهی بخشی از آیتم های رنگی است که به صورت تکی و ترکیبی برای دیزاین اتاق خواب های دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید دیوار پوش و کف پوش اتاق خواب خودرا با این آیتم های رنگی به نمایش بگذارید. یا سرویس خواب های خود را به رنگ کرم و سفید و یا حتی بنفش سفارش دهید و یا اینکه اکسسوری های مربوط به اتاق خواب از قبیل رو تختی، پرده و فرش را با رنگ های محبوب خود به نمایش بگذارید.

چند نمونه طراحی اتاق خواب دخترانه

رنگ صورتی روتختی برای اتاق دختر

نمونه طراحی اتاق دخترانه صورتی با پرده صورتی مشکی

اتاق سفید دخترانه

نمونه طراحی اتاق دخترانه با رنگ سفید و سرتخت صورتی که ترکیب زیبایی برای دختران جوان می باشد

ترکیب رنگ یاسی و سفید بسیار آرام بخش برای دیزاین اتاق خواب دخترانه

طراحی رنگی رنگی اتاق دخترانه

طراحی اتاق رنگی برای دختران با چند رنگ سبز - صورتی و سفید بسیار شاد و زیبا

رنگ سبز برای دختران

ایده طراحی رنگ سبز برای طراحی اتاق خواب دخترانه

ترکیب رنگ های خاص

با سه رنگ بنفش یاسی و سفید می تونید یه اتاق خیلی زیبا برای دختران طراحی کنید

سبز آبی

نمونه رنگ دیوار سبز آبی با ترکیب گلبهی برای دختران