خرید سرویس خواب برای جهیزیه عروس

خرید سرویس خواب برای جهیزیه عروس

انتشار:

 

خرید سرویس خواب برای جهیزیه عروس یکی از خریدهای مهم در زندگی است؛ چرا که سرویس خواب علاوه بر تاثیرگذاری روی زیبایی اتاق روی آرامش خواب انسان نیز موثر است. سرویس خواب برای جهیزیه عروس شامل چه چیزهایی است؟ انتخاب اقلام سرویس خواب را عروس خانم با مشورت آقای داماد انجام می دهد. تخت خواب به عنوان مهمترین جز سرویس خواب باید با دقت بیشتری انتخاب شود. در این مطلب قصد داریم در مورد خرید انواع سرویس خواب در سبک های گوناگون صحبت کنیم.

خرید سرویس خواب کلاسیک برای جهیزیه

با خرید سرویس خواب کلاسیک برای جهیزیه از راحتی تخت خواب همراه با ملحفه های کلاسیک و تجربه خواب استثنایی لذت ببرید. هنگامی که تشک، تخت خواب، بالش و سایر اجزای سرویس خواب، زیبا و دلنشین انتخاب شوند، آرامش بیشتری در خواب احساس خواهید کرد. طراحی اتاق خواب یکی از مهمترین نکاتی است که عروس خانم ها به هنگام خرید جهیزیه باید به آن توجه کنند. تخت خواب دو نفره ، پاتختی، میز آرایش، پاف و هر اقلامی که مد نظرتان هست را مطابق با نیازتان و متراژ اتاق انتخاب کنید. به طوری که با چیدمان سرویس خواب، اتاق دلنشین و راحتی داشته باشید. برخی مدل های سرویس خواب کلاسیک زرق و برق خاصی دارند و سلطنتی فرم طراحی شده اند. برخی دیگر از چوب ساخته شده اند و حالت سنتی دارند. انتخاب نوع و سبک سرویس خواب به نظر و سلیقه خودتان بستگی دارد.

خرید سرویس خواب کلاسیک برای جهیزیه

خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه

سرویس خواب مدرن پرطرفدارترین سرویس خواب های موجود در بازار است. بیشتر افراد تمایل دارند جهیزیه خود را بر اساس مد روز انتخاب کنند. تنوع سرویس خواب های مدرن در مبل و میز بسیار زیاد است. شما در هر رنگ و مدل سرویس خوابی که بخواهید در مبل و میز وجود دارد. قیمت تمام محصولات فروشگاه با کمترین حاشیه سود در نظر گرفته شده است. بنابراین از بابت قیمت خیالتان راحت باشد و سرویس خواب دلخواه خود را به سبد خرید بیفزایید.
معمولاً سرویس خواب مدرن دارای پایه ها و دستگیره های فلزی است. ظاهر این مدل سرویس خواب شیک و مشتری پسند است. از آنجایی که متراژ اتاق خواب های امروزی نسبتاً کمتر است، سرویس خواب های مدرن اغلب با ابعاد کوچکتری ساخته می شوند. بنابراین اگر خانه ای جمع و جور و کوچک دارید، انتخاب سرویس خواب مدرن گزینه مناسبی برای شما به شمار می رود. قیمت سرویس خواب مدرن به کیفیت متریال استفاده شده و همچنین روکش محصولات بستگی دارد. تنوع قیمتی سرویس خواب های مدرن بالا است و شما متناسب با بودجه خود می توانید سرویس خواب با کیفیت و جذاب خریداری کنید.

خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه

خرید سرویس خواب چوبی برای جهیزیه عروس

سرویس خواب چوبی همیشه مورد علاقه یک سری افراد بوده و هنوز هم می باشد. این سبک سرویس خواب همیشه اتاق خواب را جذاب و منحصر به فرد می کند. ویژگی های مثبت تخت خواب چوبی، این محصول را برای مشتریان جذاب تر می کند. متریال این مدل سرویس خواب از دل طبیعت گرفته شده و دارای مزایای بسیاری است. چوب به سختی فلز نیست و به دلیل منعطف بودن به هر شکل و طرحی قابل تغییر است. سرویس خواب چوبی دوام و ماندگاری بالایی دارد و تشک روی آن هیچ آسیبی نمی بیند. شما با استراحت روی تخت خواب چوبی، خوابی سبک و راحت خواهید داشت.
 زیبایی ظاهری چوب یکی از مهمترین دلایل خرید سرویس خواب چوبی است. چوب یک ماده طبیعی و نرم است که وجود آن در اتاق احساس خوشایندی در فضا ایجاد می کند. چوب، محیط اتاق خواب را دوستانه و دنج می کند، در حالی که سایر سرویس خواب ها چنین احساسی در فضا ایجاد نمی کنند. امروزه انواع سرویس خواب چوبی در ابعاد گوناگون تولید شده اند که شما می توانید بهترین سایز را برای اتاق خواب منزل انتخاب کنید. چوب بی صدا است و با خوابیدن روی آن هیچ سر و صدایی تولید نمیگردد. در حالی که در نمونه های فلزی این مورد گزارش شده است.
چوب ماده ای ارزشمند است که دوام و استحکام خوبی دارد به همین دلیل سرویس خواب چوبی دارای ارزش خرید بالایی است. با ورود به دسته بندی سرویس خواب در فروشگاه مبل و میز با انواع مختلف سرویس خواب چوبی در قیمت های متنوع روبرو خواهید شد. اگر به دنبال یک مدل با دوام و قیمت مناسب هستید، سرویس خواب چوبی گزینه ایده آلی برای سال ها استفاده به شمار می رود. بهترین شرایط خواب به دور از هرگونه خطر را با سرویس خواب چوبی تجربه کنید.

 

بهترین رنگ برای سرویس خواب عروس

بهترین رنگ برای سرویس خواب عروس، چه رنگی است؟ انتخاب رنگ تخت خواب اغلب مهمترین و جذاب ترین انتخاب ها در خرید جهیزیه است. انتخاب غلط ممکن است اتاق خواب کوچک شما را حتی کوچکتر نشان دهد. بنابراین چه رنگی موجب می شود اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد؟ هنگام تلاش برای بزرگتر نشان دادن اتاق، علاوه بر رنگ سرویس خواب عناصر طراحی متعددی وجود دارد که باید به آن ها نیز توجه کنید. از موقعیت میز آرایش و آینه در اتاق گرفته تا رنگ دیوارها و سقف همگی روی بزرگ جلوه دادن اتاق موثر هستند.
رنگ سفید به دلیل روشنی و خنثی بودن انتخاب بسیاری از عروس خانم ها است اما امروزه سرویس خواب های رنگی جلوه خاصی در محیط ایجاد می کنند. رنگ های کرم، طوسی، سبز، قهوه ای و رنگ چوب از جمله رنگ های پرطرفدار امروزی است. شما با ورود به دسته بندی سرویس خواب متنوع ترین اقلام سرویس خواب در رنگ بندی و طرح های مختلف را مشاهده خواهید کرد. آن مدل سرویس خوابی را انتخاب کنید که با سبک دکور داخلی اتاق هماهنگی داشته باشد. برخی افراد به اشتباه تمام عناصر موجود در اتاق را یک رنگ انتخاب می کنند که اصلا ظاهر خوشایندی در اتاق ایجاد نمی شود. بهتر است اگر سرویس خواب را کرم انتخاب کرده اید، رنگ سایر عناصر موجود در اتاق مثل فرش، رنگ دیوار، رنگ قاب عکس ها و ... متفاوت از کرم انتخاب شود. به طوری که ترکیب رنگ ها کنار هم جذابیت خاصی در محیط ایجاد کند. گاهی بکارگیری رنگ های متضاد جلوه خاص و زیباتری در فضای اتاق ایجاد می کند.

بهترین رنگ برای سرویس خواب عروس