انتخاب جلو مبلی مناسب برای مبلمان کلاسیک و راحتی

انتخاب جلو مبلی مناسب برای مبلمان کلاسیک و راحتی

انتشار:

 

زیباترین مبلمان برای این که زیبایی کامل‌تری داشته باشند، به جلو مبلی مناسب و زیبا نیاز دارند. برای این که دکوراسیون زیبایی در منزل داشته باشید به همخوانی جلو مبلی با مبلمان توجه کنید. برای خرید جلو مبلی می‌توانید به مراکز فروش مبلمان مراجعه کنید و در آن جا مدل‌ها و طرح‌های مختلف را ببینید. برخی از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی فروش مبلمان در انتخاب جلو مبلی نیز به شما کمک می کنند.

 خرید جلو مبلی

معرفی میز جلو مبلی

جلو مبلی، میزی با ارتفاع کم است که کاربردهای زیادی دارد. روی این میز می‌توان کتاب، ظرف میوه، لیوان و استکان قرار داد.
انواع جلو مبلی
برای هر چیدمانی جلو مبلی متناسب با آن نیز وجود دارد. بنابراین سبک‌های مختلف جلو مبلی در بازار وجود دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:
·    جلو مبلی سنتی
در چیدمان‌ سنتی و کلاسیک، جلو مبلی سنتی استفاده می‌شود. جلو مبلی سنتی اغلب از چوب ساخته شده و دارای تزئینات منبت کاری است. همچنین در پایه ی این محصول طرح‌های خاصی وجود دارد که به زیبایی آن می افزاید. به علاوه از رنگ‌های ویژه در تولید محصول نامبرده استفاده می‌شود. این کالا به دلیل اینکه چوب در آن بکار رفته اغلب نسبت بع سایر مدل های جلو مبلی قیمت گران تری دارد.
·    جلو مبلی مدرن
این محصول طرح ساده ای داشته و نه تنها در چیدمان مدرن بلکه در سبک‌های مختلف قابل استفاده است.
·    جلو مبلی روستیک
در تولید و طراحی این جلو مبلی از موادی مانند سنگ، چوب و مواد دیگر که تداعی کننده طبیعت است استفاده می‌شود و در طراحی آن ایده‌های خلاقانه بکار میرود.
·    جلو مبلی صنعتی
در چیدمان‌های صنعتی از این جلو مبلی استفاده می‌شود و در ساختار این محصول سنگ، فلز یا ترکیبی از این دو ماده وجود دارد که نشان دهنده خشن بودن آن است.

مبلمان کلاسیک و راحتی بدون جلو مبلی ناقص است.

با توجه به این که اتاق نشیمن مهم‌ترین قسمت یک خانه را تشکیل می‌دهد و رفت و آمدهای زیادی در این قسمت انجام می‌شود. طراحی اتاق نشیمن و انتخاب درست وسایل آن اهمیت زیادی دارد. مبلمان نقش پر رنگی در چیدمان و زیبایی آن ایفا می‌کند. بنابراین باید در انتخاب مبلمان و اجزای تشکیل دهنده آن از جمله جلو مبلی دقت کرد. برای این که دکوراسیون زیبایی داشته باشید لازم نیست هزینه زیادی را صرف مبلمان جدید کنید. گاهی یک جلو مبلی زیبا و مناسب می‌تواند تغییر زیادی در دکوراسیون شما ایجاد کند. امروزه مدل‌های متنوعی از جلو مبلی تولید می‌شوند که انتخاب را دشوار می‌کنند.

 جلو مبلی

میز جلو مبلی مناسب برای مبلمان راحتی

اگر در منزل مبلمان راحتی دارید باید میز جلو مبلی راحتی نیز برای این مبلمان در نظر بگیرید تا با مبلمان شما ست شود. طراحی و مدل مبلمان راحتی ساده می‌باشد بنابراین جلو مبلی آن نیز باید طرحی ساده داشته باشد تا هماهنگی لازم با مبل‌های راحتی را داشته باشد. برای مبل‌های راحتی مدل‌های متنوعی از جلو مبلی وجود دارد که در طراحی همانند مبلمان راحتی هستند.

میز جلو مبلی مناسب برای مبلمان راحتی

جلو مبلی کلاسیک

برای مبل‌های کلاسیک، مدل‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با توجه به رنگ و طرح سرویس مبلمان، جلو مبلی مناسب آن‌ها را انتخاب کنید. میز جلو مبلی در مبلمان کلاسیک از چوب راش ساخته می‌شود ک رویه آن نیز ماده ام دی اف می‌باشد. این جلو مبلی در برابر خش مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت نیز مستحکم و نفوذ ناپذیر است.
همچین این کالا دارای رنگ بندی‌های متنوع می‌باشد و خریداران برای خرید آن آزادی عمل بیشتری دارند و می‌توانند رنگی را برای جلو مبلی انتخاب کنند که با مبلمان آن‌ها هماهنگ باشد. این محصول در برخی موارد طراحی ساده‌ای دارد و در بعضی از مدل‌ها داشتن فضای پنهان کارآیی آن‌ها را افزایش می‌دهد. در مدل‌هایی که دارای فضای پنهان هستند به شما کمک می‌کنند تا وسایل بیشتری در کشوهای پنهان آن‌ها قرار دهید. مبل های کلاسیک اغلب دارای تاج و طراحی خاص میباشند بنابراین جلو مبلی به گونه ای انتخاب میشود تا با تاج و طراحی مبل ست باشد

جلو مبلی کلاسیک

برای جلو مبلی چه رنگی مناسب است؟

رنگ جلو مبلی باید با سرویس مبلمان همخوانی داشته باشد‌تا بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون بیفزاید. برای نمونه اگر پایه‌های مبلمان شما از جنس چوب و به رنگ قهوه‌ای باشد بهتر است جلو مبلی را انتخاب کنید که رنگی قهوه‌ای داشته باشد و یا از چوب ساخته شده باشد.

نکات مهم خرید جلو مبلی


·    در خرید جلو مبلی توجه به سبک اهمیت زیادی دارد. در زمان خرید به طرح و زیبایی آن توجه کنید، در ضمن باید طراحی آن با دکوراسیون شما هماهنگ باشد.
·    بعد از سبک باید به شکل جلو مبلی توجه کنید. جلو مبل‌هایی که در بازار وجود دارند در اشکال بیضی، مربعی، مستطیلی، دایره‌ای و فانتزی هستند. در انتخاب شکل جلو مبلی مناسب برای مبل کلاسیک و راحتی باید به دکوراسیون خانه توجه کنید.
·    نکته دیگر که در انتخاب جلو مبلی مهم است اندازه آن می‌باشد. جلو مبلی را انتخاب کنید که با اندازه  فضای مورد نظر تناسب داشته باشد‌. ارتفاع استاندارد این محصول باید در حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر باشد.
·    امروزه محصول نامبرده را از مواد مختلف می‌سازند و این مواد شامل فلز، چوب، شیشه و ام دی اف می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به سرویس مبلمان، جلو مبلی دلخواه خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که محصول شیشه‌ای و چوبی در مقایسه با جنس‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارند.

نکات مهم خرید جلو مبلی

قیمت میز جلو مبلی به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور معمول قیمت میز جلو مبلی به عواملی مانند جنس، اندازه، طرح و مدل آن بستگی دارد و باید با توجه به بودجه و چیدمان منزل، جلو مبلی مناسب را انتخاب کنید.
·    جنس
 مواد اولیه تشکیل دهنده جلو مبلی تاثیر زیادی در قیمت جلو مبلی دارد. برای تولید جلو مبلی از مواد اولیه مختلفی مانند شیشه، ام دی اف، فلز و چوب استفاده می‌شود. هرچه ماده اولیه به کار رفته در محصول نامبرده قیمت بیشتری داشته باشد قیمت نهایی جلو مبلی نیز بیشتر خواهد بود. میزهای شیشه‌ای و ام دی اف در مقایسه با انواع سنگی و چوبی قیمت مناسب‌تری دارند ولی در بیشتر موارد مدل‌های چوبی جذاب‌تر و زیبا‌تر هستند چوب یک ماده زنده می‌باشد که همیشه طرفداران زیادی دارد.
·    اندازه
 یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت جلو مبلی اندازه آن می‌باشد. هرچه میز جلو مبلی بزرگ‌تر باشد و در تولید آن مواد اولیه بیشتری به کار رفته باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
·    طراحی و کیفیت
یکی دیگر از مواردی که در قیمت گذاری مهم می‌باشد کیفیت موادی که در ساخت جلو مبلی به کار رفته ‌است. هرچه کیفیت بیشتر باشد و مواد مرغوب‌تری در تولید این کالا به کار رفته باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. طراحی و مدل نیز در قیمت تاثیر گذار می‌باشد. اگر در طراحی محصول نامبرده ظرافت خاصی به کار رفته باشد و زمان زیادی صرف شده باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
نحوه خرید و میزان سفارش
یکی دیگر از عواملی که در قیمت جلو مبلی تاثیر زیادی دارد، نحوه خرید آن می‌باشد. اگر شما این کالا را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده بخرید به صرفه تر خواهد بود. خرید اینترنتی و سفارش انبوه نیز از دیگر عواملی است که قیمت نهایی جلو مبلی را کاهش می‌دهد.

سخن پایانی

برای انتخاب جلو مبلی مناسب برای مبلمان کلاسیک و راحتی باید علاوه بر این که نوع و مدل مبلمان را باید در نظر بگیرید باید هماهنگ بودن با طراحی داخلی ساختمان نیز در نظر گرفته شود. به علاوه در انتخاب میز جلو مبلی باید به مقاومت و دوام آن دقت کنید.

انتخاب جلو مبلی مناسب برای مبلمان کلاسیک و راحتی