مبل پایه چوبی بهتره یا فلزی

مبل پایه چوبی بهتره یا فلزی

انتشار:

مبل پایه چوبی بهتره یا فلزی؟  شاید این سوال، سوال خیلی از مشتریان و کاربران سایت باشد. اگر به دنبال مبلمان جدید، زیبا و کاربردی هستید، احتمالاً با پایه های فلزی و چوبی روبرو شده اید؛ زیرا آنها محبوب ترین متریال مورد استفاده در صنعت مبلمان به شمار می روند. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند. بنابراین قبل از اینکه مبلمان خود را انتخاب کنید 4 ویژگی مهم زیر را در نظر بگیرید و سپس با آگاهی از ویژگی ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه: قیمت در اکثر مواقع اولین گزینه مورد توجه مشتریان است. با این حال در این مورد با تغییر پایه ها، تفاوت قیمت آنچنانی ایجاد نخواهد شد.

دوام: همانطور که ممکن است تصور کنید، فلز نسبت به چوب دوام بیشتری دارد. با این حال تا زمانی که مبل شما درست نگهداری و جابجا شود دوام آن نگران کننده نخواهد بود.

کف خانه: اگر خانه شما دارای کف چوبی است، پایه های چوبی بهترین و ایمن ترین انتخاب است. در غیر این صورت ممکن است با جابجایی مبل به کف منزل آسیب وارد کنید.

سبک دکور داخلی: انتخاب پایه ها به سبک داخلی منزل نیز بستگی دارد.

 

مزایای مبل پایه چوبی

مبلمان پایه چوبی به اتاق نشیمن احساس صمیمیت و گرمی بخشیده و حال و هوای جالبی در خانه به وجود می آورند. از مزایای چوب می توان دوام، استحکام، ارزش بالا، نگهداری ساده، زیبایی ظاهری و قابلیت اصلاح را نام برد. علاوه بر این، چوب هرگز از مد نمی افتد. بنابراین می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. زمانی که مبلمان شما قدیمی شده اند برای بازسازی و نو کردنشان می توانید پایه های چوبی برایشان تعبیه کنید. با پایه های چوبی زندگی جدیدی به آنها می دهید و جلوه فضای داخلی خانه افزایش می یابد. با جایگزین کردن پایه های چوبی دکوراسیون خانه بهبود یافته و مبلمان جدید جلب توجه می کنند. فرقی نمی کند سبک دکور داخلی منزل کلاسیک باشد یا امروزی پایه های چوبی با هر سبکی سازگار است. البته می توانید پایه های مبلمان را مطابق با نظر خودتان سفارش سازی کنید.
افزودن پایه های چوبی به مبل راحتی  به نحوی روی ارزش پول و ارزش زیبایی تاثیرگذار است. انتخاب گسترده ای از مبلمان پایه چوبی در فروشگاه قرار داده ایم. به طوری که هر فرد بتواند بر اساس سبک مد نظر خود بهترین مبلمان را خریداری کند.   

مزایای مبل پایه چوبی

مزایای مبل پایه فلزی

مبلمان پایه فلزی به دلیل بکارگیری از فلز دوام و استحکام بالایی دارند. انواع مختلفی از مبل های فلزی در اشکال گوناگون عرضه شده اند. از آنجایی که پایه های مبلمان در معرض دید قرار می گیرند به رنگ و نوع آن و هماهنگی آنها با سایر عناصر محیط توجه کنید. اکثر مبل های فلزی دارای پایه هایی هستند که می توان آنها را جدا کرد و پایه های دیگر جایگزین نمود. این نوع مبلمان نسبت به سایر انواع مبلمان دوام بالایی دارند و ضد زنگ هستند. ضد خش، ضد حرارت، ضد خوردگی، و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از جمله مزیت های مبلمان پایه فلزی به شمار می روند. پایه های فلزی را نه تنها برای زیبایی بیشتر بلکه برای تقویت و افزایش استحکام می توان روی مبل های چوبی بکار برد. قیمت مبلمان پایه فلزی گویا مقرون به صرفه تر از مبلمان پایه چوبی است.

مزایای مبل پایه فلزی

کلام آخر مبل پایه فلز بهتره یا چوبی؟

درست است که پایه مبل عضو کوچکی از آن است اما انتخاب آن را سطحی نگیرید و هوشمندانه عمل کنید. شما پیش از خرید باید هدف از خرید مبلمان را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر برای محل کارتان مبلمان نیاز دارید پایه های مبل را بر اساس محیط اداری انتخاب کنید. پایه های فلزی در عصر جدید بسیار مورد توجه عموم مشتریان قرار گرفته است چرا که ظاهری شیک و مدرن به فضای کل محیط می بخشد. تنوع مدل مبلمان پایه فلزی هم خیلی زیاد است. بنابراین انتخاب نوع مبلمان برای مشتری راحت تر خواهد بود.
 اینکه مبل پایه چوبی بهتره یا فلزی به شرایط محیط و بودجه شما بستگی دارد. هر کدام مزیت ها و معایب خاص خود را دارند مهم این است که شما پایه مبلمان را مطابق با ابعاد و اندازه مبلمان انتخاب کنید. پایه های انتخابی باید تحمل نگهداری مبل ها را داشته باشند. در غیر این صورت خیلی زود پایه ها شکسته و باطل می شوند. یکی از مهمترین نکات در خرید مبل پایه چوبی یا فلزی این است که پس از تصمیم گیری در مورد جنس آن بهترین و با کیفیت ترین مدل آن را تهیه کنید. پایه های چوبی از نوع راش یا روس از دسته محکم ترین پایه های چوبی به شمار می روند. هم رنگ پذیری بالایی دارند هم دارای دوام و ماندگاری زیادی هستند.
با توجه به اطلاعات بالا در خرید مبلمان به پایه های آن توجه داشته باشید. اگر هنوز هم نمی توانید متوجه شوید که مبل پایه چوبی بهتره یا فلزی می توانید از مشاوره های رایگان فروشگاه استفاده کنید و با ما تماس بگیرید.

 مبل پایه فلز بهتره یا چوبی