ست مبل با فرش

ست مبل با فرش

انتشار:
ست مبل با فرش


ست مبل با فرش یکی از اصلی ترین تکنیک های است که در زمان دیزاین داخلی منزل باید به آن توجه شود. زمانی که فضای منزل خود را با رنگ های شاد دیزاین می کنید بر فرض از پرده سفید، کاغذ دیواری طلایی و فرش کرمی استفاده می کنید نیاز به این است که از یک مبل با رنگ تیره تر استفاده شود تا تصویر سازی بهتری در فرایند چیدمان داخلی منزل شما فراهم شود. از آنجایی که ست کردن این چهار پارامتر امر بسیار سخت و پیچیده ای نیست برای شما در ادامه پیشنهاد های به منظور ایده پردازی های متفاوت تر داریم. ست کردن پرده، فرش، مبل با دیوار پوش و پوش کف منزل شما بر اساس سبکی که از آن پیروی می کنید دنبال می شود. اگر سبک ایده پردازی شما مدرن است به شما توصیه می کنیم کف پوش یا همان فرشی با تم رنگی روشن خریداری کنید که با مبل های رنگی شما هارمونی رنگ زیبایی را فراهم کند. اگر پارکت دکوراسیون های کلاسیک شما چوبی است و تمایل دارید ایده پردازی منزل شما با فرش لاکی دنبال شود به شما توصیه می کنیم مبل چوبی با تم رنگی قهوه ای را در لیست خرید خود قرار دهید. در نهایت اگر به اکسسوری های طلایی و دکوراسیون های اشرافی و سلطنتی علاقه مند هستید توصیه ما به شما خرید یک مبل قرمز با فرش کرمی است که این تصویر سازی با مبلی که رنگ خاصی دارد بیشتر نمود پیدا کند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با ترفندهای برای ست مبل با فرش آشنا کنیم. اگر ایده پردازی و دکوراسیون داخلی منزل شما امر مهمی تلقی می شود به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

ست مبل با فرش

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های کلاسیک

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های کلاسیک از یک سو کار ساده و لذت بخش و از سوی دیگر نیاز به یادگیری ترفندهای دارد. از آنجایی که برای دکوراسیون های کلاسیک عموما از مصنوعات چوبی استفاده می شود که منبت کاری شده اند نیاز است ست کردن آن ها با فرش را جدی بگیریم. گل های برجسته، طرح های توری و مشبکی که روی چوب های مبلمان، کمدهای دکوری و سرویس نهار خوری سرویس کلاسیک نقش می بند بسیار برجسته و بزرگ است و به راحتی در نگاه اول خود را به نمایش می گذارد. از همین رو نیاز است برای برقراری نظم در فضای داخلی منزل از فرشی استفاده شود که ساده است و طرح های شلوغ آن سبب به هم ریختن نظم در فضای داخلی منزل نمی شود. بر فرض اگر شما از فرش لاکی برای این چیدمان نوستالژی خود می خواهید استفاده کنید به شما توصیه می کنیم از فرشی کمک بگیرید که گل های آن کم است و شلوغی را برای کف پوش منزل شما به همراه ندارد. به شما توصیه می کنیم رنگ های لاکی، کرم، گردویی و قهوه ای را برای ست کردن با مبلمان کلاسیک چوبی خود مد نظر قرار دهید. ست مبل با فرش بهتر است یا با یک تم رنگی دنبال شود یا از رنگ های متضاد برای به تصویر کشیدن آن ها کمک گرفته شود. مبل های چوبی کلاسیک را بهتر است با فرش های ساده ست کنید.

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های کلاسیک

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های مدرن

ست مبل با فرش باید با سادگی در دیزاین همراه باشد. یکی از اصلی ترین پارامترهای که همیشه برای دکوراسیون های مدرن مورد توجه قرار می گیرد دکوراسیون کردن با وسایل دکوری ساده است. سادگی با طیف رنگی گسترده و متنوع امری است که برای چیدمان های مدرن مد نظر قرار داده می شود. از همین رو برای دکور کردن این سبک از دکوراسیون های با ست مبل با فرش پیشنهاداتی برای شما داریم. اگر می خواهید از مبل های گل دار و کوسن های گل دار استفاده کنید باید بگویم این امر راه درستی را در پیش روی شما قرار نمی دهد. بهتر است مبل های خود را با تم های رنگی متفاوت اما به صورت ساده مد نظر قرار دهید؛ یعنی کاناپه با رنگ سبز، مبل تکی با رنگ آبی و قرمز اما سادگی در طرح امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود. سپس رنگ فرش خود را با رنگ های تیره مد نظر قرار دهید. بر فرض می توانید از یک فرش سبز، آبی یا مشکی استفاده کنید. سپس با استفاده از کوسن های که تم رنگی مشابه با فرش شما را دارند روند دیزاین مبل های خود را برای ست کردن با فرش دنبال کنید. این مهم می توانید با گل های که برای فرش در نظر گرفته شده است نیز ترکیب شود. بر فرض اگر فرش شما سرمه ای تیره است با گل های قرمز می توانید کوسن های مبل رنگی خود را نیز با کوسن سرمه ای و گل های رنگی به تصویر بکشید.

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های مدرن

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های سلطنتی

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های اشرافی و سلطنتی نیاز به دقت نظر بسیار دارد زیرا اکسسوری های که برای این سبک از چیدمان استفاده می شود به منظور مجلل تر جلوه دادن فضای داخلی منزل است که از آن ها استفاده می شود. عموما دکوراسیون های سلطنتی با استفاده از مبل های لمسه دوزی شده نگینی دنبال می شود. برفرض یک مبل قرمز یا سرمه ای که دسته ها و تاج های آن طلایی است و با هنر لمسه دوزی به تصویر کشیده شده است نیاز به بیشتر دیده شدن در آن به شدت احساس می شود. پس نباید از فرشی استفاده شود که این امر را فاکتور بگیرد. اگر شما از یک کاغذ دیواری طلایی صدفی یا پرده ای سفید استفاده می کنید و مبل شما رنگ قرمز به خود گرفته است به شما توصیه می کنیم رنگ فرش خود را نیز سفید مد نظر قرار دهید تا دیوار پوش و کف پوش رنگ روشن تضاد خوبی را برای به تصویر کشیدن مبل لاکی به شما ارائه دهد. شما می توانید فرش صدفی، سفید، کرم روشن را با مبل سرمه ای، قرمز و مشکی به خوبی برای یک دکوراسیون اشرافی مورد استفاده قرار دهید. از اکسسوری های طلایی نیز می توانید برای جلوه دادن بیشتر به دکوراسیون داخلی خود کمک بگیرید.

ست مبل با فرش برای دکوراسیون های سلطنتی

نکاتی که برای ست مبل با فرش باید به آن توجه شود

ست مبل با فرش تنها منوط به رنگ مبل و طرح فرش شما نمی شود بلکه عناصر بسیار زیادی در این راستا دخیل هستند که باید به تم رنگی و سبک طراحی آن نیز توجه شود.
ست مبل با فرش با رنگ پرده آیا ارتباطی دارد؟ باید بگویم پرده به عنوان یک دیوار پوش ثانویه پس از رنگ و کاغذ دیواری در فضای داخلی منزل تأثیر گذار است. پس برای تزریق انرژی بهتر است از رنگ های استفاده شود که ست کردن آن با فرش و مبل کار دشواری نباشد. شما می توانید رنگ کوسن های خود را با فرش و پرده خود ست کنید تا یک چرخه سه منظور در فضا برای شما فراهم شود. برفرض اگر فرش شما سفید است و پرده نیز با تم رنگی سفید در نظر گرفته شده است و مبلمان شما لاکی است بهتر است کوسن های صدفی اکلیلی استفاده کنید تا زیبا سازی منزل شما بیشتر شود.

نقش فرش ایرانی در چیدمان داخلی ما کجاست؟ ست مبل با فرش ایرانی امری است که این روزها به غلط در چیدمان های ایرانی مشاهده می شود. برفرض از میز تلویزیون شیشه ای با مبل مدرن در کنار فرش لاکی استفاده می شود. اگر می خواهید فرش های دست بافت ایرانی زیبایی خود را به رخ بکشند باید به شما بگویم این سبک فرش برای دکوراسیون های کلاسیک، روستیک و نوستالژی است که ایده ال ترین تصویر را به شما می دهد. پس از مبل های چوبی، میز تلویزیون چوبی منبت کاری شده در کنار لوستر های چوبی برای دیزاین کردن فرش لاکی خود استفاده کنید.
فرش های ساده و طرح دار و ست مبل با فرش چگونه است؟ اگر مبل های شما گل دار است به شما توصیه می کنیم از فرش های کمک بگیرید که یک حاشیه ای مستطیلی دارند و نقش گل های داخل فرش به خوبی نشان داده نمی شود و در اصل فرش ساده ای است؛ اما اگر مبل های شما ساده است و خبری از گل و گیاه در بافت پارچه آن نیست شما به راحتی می توانید از فرش های که نقش بته جقه در آن به وفور یافت می شود استفاده کنید.
سبک دکوراسیون و ست مبل با فرش چگونه است؟ سبک های شما در چیدمان نقش، تم رنگی و سبک طراحی شما در دیزاین داخلی را مشخص می کند. بر فرض برای دکوراسیون های مدرن رنگ فرش سفید، دکوراسیون های کلاسیک رنگ لاکی و برای چیدمان های سلطنتی از رنگ کرمی به راحتی می توان استفاده کرد. پس تم رنگی، بافت پارچه، سبک طراحی و بسیاری گزینه های دیگر در زمان ست مبل با فرش تأثیر گذار است. امید است اطلاعات ارائه شده توانسته باشد شما را شبیه دکوراتور های حرفه ای برای دیزاین کردن دکوراسیون داخلی منزل شما یاری برساند.

ست مبل با فرش