بهترین برندهای ترک مبل راحتی

بهترین برندهای ترک مبل راحتی

انتشار:

 

برند مبلمان ترک کاس

اگر بخواهیم در مورد برند کاس (Kaas) برای شما بگویم باید بگویم در یک کارخانه بزرگ و دیدنی که تقریبا شبیه به نمایشگاه است محصولات این شرکت با خلاقیت بسیار بالایی به نمایش گذاشته شده است. این شرکت در شهر بورسا و محله Nilüfer تولید خود را در حوزه مبلمان راحتی و مبل های تخت خواب شو دنبال می کند. عموماً بیشتر پرسه ساخت محصولات این برند ترکی با دست دنبال می شود و همین امر مشتاقان بسیاری را سمت آن جذب کرده است.

برند ترک مبل کاس

برند مبلمان ترکیه لامزون

کمپانی AKM Mobiliya یکی از برگزیده ترین برندهای است که در حوزه تولید مبلمان و مبل های تخت خواب شو در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است. این شرکت در شهر آنکارای کشور ترکیه در سال 1970 فعالیت خود را شروع کرده است و در حوزه تولید مبلمان کلاسیک و لوکس یکی از بی نظیر ترین ها را به تصویر کشیده است. امارات، نیجریه، مراکش، قطر، الجزایر، عراق، آذربایجان و ایران از جمله کشورهای هستند که در حوزه خرید از این برند به شدت مشتاق هستند زیرا کیفیت و طراحی آن در نوع خود بی نظیر است.

 

برند مبلمان ترکیه ارسا

 

 همان طور که می دانید کشور ترکیه جزء 5 کشور مطرح در دنیا در صنعت مبلمان محسوب می شود. از همین رو برندهای بی شماری در این حوزه نام آور شده اند. ارسا یکی از این برندها است که در سال 1958 توسط متین اتابای بنیان گذاری شده است. این برند محبوب در کارخانه ای که زمین آن به مساحت 60 هزار متر مربع است تجهیز شده و با آخرین تکنولوژی های خطوط تولید فعالیت خود را دنبال می کند. خلاقیت در تولیدی از مهمترین پارامترهای این شرکت محبوب است و نظرات بسیاری را به سمت خود کشانده است.

برند مبلمان ترک لازونی

اگر بخواهیم قدیمی ترین شرکت تولید مبلمان در کشور ترکیه را به شما معرفی کنیم به برندلازونی می رسیم. سال ١٨٩٧ مبلمان لازونی داستان ٤ نسل خانواده خود را در پشت تولیدی های مبلمانش به نمایش گذاشته است. تولید مبل های راحتی، مبل کلاسیک و سلطنتی از اصلی ترین مولفه های تولیدی آن ها است که در سال 2001 سبب شد مجموعه تولیدی آن ها با عنوان برند لازونی بر سر زبان ها بیفتد.

برند مبلمان زبرانو

زبرانو از سال 1985 فعالیت خود را در حوزه مبلمان آغاز کرد و اکنون با بیش از 40 شعبه توانسته است بهترین ها را به تصویر بکشاند. این برند با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولیدی و افراد توانمند و متخصص در این حوزه توانسته است صفر تا صد نیازهای مشتریان را مرتفع کند و به عنوان یک برند سرشناس و مشهور فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال کند.