جامع ترین راهنمای خرید تشک خواب

جامع ترین راهنمای خرید تشک خواب

انتشار:

 

تشک خواب را با نمونه های متفاوت برای مصارف مختلف می توانید استفاده کنید. این روزها صنعت تولید تشک های تخت خواب بسیار پیشرفت کرده است و این امر به لطف دستان توانمند متخصصین این امر و دستگاه های پیشرفته تولید است. اگر تنها با تشک های فنری قدیمی آشنا هستید می توانید در این مقاله با تشک های متمایز دیگر بیشتر آشنایی پیدا کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. خرید تشک های جدید می تواند شب خوشی را برای شما تداعی کند. اگر دردهای مفصلی شما را آزار می دهد و یا ستون مهرهای شما دچار مشکل است می توانید با یک خرید استاندارد بیماری های خود را بهبود بخشید. این را به یاد داشته باشید که شما تایم بسیار زیادی را در طی گذر زمان در رخت خواب خود به سر می برید به همین دلیل خرید تشک مناسب یک امر مهم و ضروری به شمار می آید. از آنجایی که تغییرات در زندگی مدرن و ماشینی احتمال بیماری شما را بیشتر کرده است باید به این امر مهم بیشتر اهمیت بدهید. شما نباید تشک خریداری شده را بیشتر از ده سال استفاده کنید؛ زیرا اگر خوش شانس نباشید در صورت عدم تعویض تشک شما دچار بیماری های پوستی و حساسیت های مختلفی می شوید. پس خرید تشک را تنها برای خرید جهیزیه یا یک تغییر دکوراسیون دنبال نکنید؛ زیرا خرید تشک امر بسیار مهمی محسوب می شود و باید هر چند سال یک بار تشکی مناسب را برای خود خریداری کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا راهنمای کامل و جامعی را از انواع تشک های تخت خواب با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر بیماری خاصی دارید و یا اینکه می خواهید خواب آسوده تری داشته باشید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

تشک خواب

انواع تشک- تشک فنری

تشک فنری همانطور که از اسم آن مشخص است با استفاده از فنرهای متراکم با شکل های متفاوت طراحی و تولید می شود. فنرهای که برای تشک های تخت خواب فنری مورد استفاده قرار می گیرد در ابعاد و سایزهای متفاوت است که نمونه های آن را از یک دیگر متفاوت می کند. جنس فنرهای استفاده شده برای تشک های فنری از فولاد است و همین امر مقاومت و طول عمر آن را بسیار زیاد کرده است. استفاده از فوم در قسمت کناری و بالای فنر نه تنها برای راحتی بیشتر شما که برای محافظت از شکل اصلی فنر در نظر گرفته می شود.

انواع تشک- تشک مموری فوم

 تشک مموری فوم محصولی جدید است که با مزایای خاص برای شما در نظر گرفته شده است. ممری فوم همان فوم هوشمند است که با چگالی بالا و به نام فوم پلی یورتان برای شما در نظر گرفته می شود. فوم پلی یورتان دو خاصیت ویسکوز و کشسانی را به صورت همزمان دارد. این فوم با توجه به حرارت بدن شما فشار و واکنش نشان می دهد. این حالت در یک جا ثابت نمی ماند و چند دقیقه در حالت و قالب خود باقی می ماند و دوباره به حالت اولیه خود بر می گردد. با استفاده از این تشک می توانید خواب راحتی را تجربه کنید. انواع دیگر تشک های فنری سفت، با متمرکز کردن وزن بدن در نقاط سنگین تر بدن باعث می شوند که زانو، لگن، کمر و مهره های گردن شما نسبت به ستون فقرات کج شوند و فشار بیشتری را تحمل کنند. پس با استفاده این تشک می توانید بیماری های خود را به راحتی درمان کنید.

تشک مموری فوم

انواع تشک- تشک هیبرید

 نمونه مدرن تشک خواب را تشک هیبرید است. در این تشک از کویل های پاکنی استفاده شده است به همین دلیل حالت فنری دارد. این تشک قدری حالت خنک کننده دارد و همین امر خواب راحتی را زمانی که روی تخت خواب هستید برای شما فراهم می کند. این تشک برای کسانی که عادت دارند به پهلو بخوابند ایده ال ترین گزینه انتخابی به شمار می آید. همچنین سفتی رو به متوسط این تشک سبب شده است برای کسانی که عادت دارند به پشت بخوابند آن را به یک گزینه انتخابی بسیار ایده ال تبدیل کند. در کلام آخر باید بگویم تشک های هیبرید در نقطه اوج تکنولوژی های مرتبط با خواب قرار دارند و این امر بیش از چندین دهه قدمت دارد. دو سیستم نگهدارنده و فومی حس و حال بسیار خوبی را با حفظ ظاهر بسیار لوکس و کلاسیک خود برای شما فراهم می سازد.


انواع تشک- تشک لاتکس

 لاتکس ماده ای است طبیعی که از صمغ درخت کائوچو به دست می آید. اگر می خواهید یک در تخت خواب خود یک خواب راحت را تجربه کنید به شما خرید این محصول را توصیه می کنیم. کسانی که از تشک لاتکس استفاده کرده اند به خوبی با نرمی منحصر به فرد آن آشنایی دارند. بعد از فرآوری شدن لاتکس چها لایه لاتکس بادرجه سختی متفاوت برای ساخت یک تشک تخت خواب استفاده می شود. سپس برای روکش آن از پارچه های کتان با کیفیت استفاده می کنند پشتیبانی کردن از ستون فقرات در زمان استراحت از مزیت های بارز و منحصر به فرد این محصول به شمار می آید. همچنین به دلیل خاصیت لاتکس در برابر گردو خاک و ذرات معلق بسیار مقاوم است و نسبت به سایر محصولات شیمیایی از سلامت شما به خوبی محافظت می کند.

 

انواع تشک- فیبر طبیعی

 برای ساخت این تشک تخت خواب به جای استفاده از مواد مصنوعی همان طور که از اسم آن مشخص است از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می شود. از همین رو این محصول به خوبی با محیط سازگاری لازم را برقرار کرده است و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب وارد نمی کند. استفاده از کتان ارگانیک برای روکش این محصول خود یک مزیت محسوب می شود. همچنین پشم ارگانیک که یک ماده الاستیکی است به به خوبی نقش تنظیم دما را در این تشک به عهده گرفت است. استفاده از فوم برای ساخت این تشک طبیعی با تنوع بسیار زیاد برای شما در نظر گرفته شده است.

 

انواع تشک- تشک های آبی

تشک های آبی به دلیل ساختار متفاوتی که دارند انتخاب خاص را نیز طلب می کنند. این تشک ها با ایده جدید به راحتی توانسته اند در دنیای مدرن امروز جایگزین محصولات سنتی قدیمی شوند. از مزیت های این محصول می توانیم به ماندگاری بالا و طول عمر آن در قدم اول اشاره داشته باشیم. تشک های آبی معمولا از مواد پلی وینیل ساخته می شوند و برای راحتی بیشتر یک لایه فوقانی قابل کشش نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این تشک مملو از آب است به راحتی در زمان استراحت شما متناسب با ساختار بدنتان شکل خاصی را به خود می گیرد و بر روی مفاصل شما در زمان خواب هیچ فشاری وارد نمی شود. برای گرم شدن تشک در فصل های سرد سال در داخل تشک یک بخاری مخصوص طراحی شده است که به راحتی آب داخل تشک را گرم می کند و شما هیچ سرمای را احساس نمی کنید. همین امر موجب ریلکس شدن عضلات شما در زمان خواب نیز می شود. شاید با خود تصور کنید که تشک های آبی عمر محدودی دارنداما باید به شما بگویم این محصولات بیش از بیست سال ماندگاری را برای شما تضمین کرده اند.

انواع تشک- پد دار

 تشک های پد دار برای کسانی که به پهلو و پشت می خوابند ایده ال ترین گزینه به شمار می آید؛ اما اگر عادت به خوابیدن روی شکم خود دارید خرید این محصول به شما توصیه نمی شود زیرا به کمر شما آسیب وارد می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تشک های پد دار نسبت به تشک های بدون پد ارزان تر هستند. به عنوان مثال یک تشک مموری فوم ساده گران تر از یک تشک پد دار مموری فوم است؛ زیرا مموری فوم کمتری برای این محصول استفاده شده است. این محصول در کیفیت خواب شما تاثیر به سزایی دارد زیرا در طی گذر زمان از اسیب دیدگی بدن شما جلوگیری می کند. یکی از اصلی ترین پارامترهای که برای هر تشک خوابی در ابتدای روزهای اولیه احساس می شود بوی ناخوشایند نو بودن محصول است. در همین راستا نیاز است به شما بگویم که تشک های بدون پد نسبت به تشک های پد دار بوی بیشتری را از خود منتشر می کنند.


 کلام آخر پیرامون انواع تشک خواب

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید دنیای مدرن امروز انتخاب های بسیار متمایزی را برای خرید در پیش روی شما عزیزان قرار داده است. این امر برای خرید تشک تختخواب نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا برای رسیدن به یک خواب راحت یک انتخاب ویژه در اختیار شما قرار داده شود. همان طور که مطالعه شد تشک های طبی، فنری، ابی، بادی و ده ها نمونه دیگر بامتریال خاص و شکل ساختاری متفاوت در پیش روی شما قرار دارد و دست شما برای انتخاب بسیار باز است. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول کاربردی به منظور رسیدن به یک خواب راحت مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در پیش روی شما قرار بگیرد.برای خرید تشک روی لینک کلیک کنید        https://moblomiz.com/Products/Mattress

انواع تشک خواب