مدل های جدید تخت یکنفره سرسره دار

مدل های جدید تخت یکنفره سرسره دار

انتشار:

 

مدل های جدید تخت یک نفره سرسره دار از جمله جدیدترین و جالب ترین مدل های کودکانه در سرویس خواب است. مبل و میز در طول تلاش بی پایان خود برای تولید تخت خواب های خاص توانسته طرح های شگفت انگیزی از تخت خواب های کودکان را عرضه کند. با خرید تخت یک نفره سرسره دار کودک با هدف سرگرم شدن به تخت خواب رفته و نسبت به خواب به موقع رغبت بیشتری پیدا می کند. اگر به دنبال تخت کودکی هستید که به فرزندتان احساس خوشایند دست دهد و به موقع به بستر خواب برود. هر کودکی با دیدن سرسره روی تخت خنده بر لب آورده و با صورت خندان مشتاقانه به تخت خواب می رود. در این مطلب قصد داریم مدل های جدید تخت یک نفره سرسره دار را به شما معرفی کنیم.

معرفی مدل های جدید تخت یک نفره سرسره دار

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک هستید یا صرفاً در مورد تخت های سرسره دار بچه ها کنجکاو هستید، این بخش را مطالعه کنید. تخت یک نفره سرسره دار انگیزه خواب کودکان را بالا برده و آنها را نسبت به خوابیدن تشویق می کند. البته ناگفته نماند که اینگونه تخت ها برای کودکان بالای 6 سال توصیه می شود. به طوری که بتواند به راحتی از پله ها بالا رود و بتواند در ارتفاعی از سطح زمین بدون ترس دراز بکشد و تا صبح خواب با آرامش داشته باشد.

 سرسره ای ساده

این محصول به رنگ سفید طراحی شده و دارای ابعاد مناسب و جمع و جور است. کم ارتفاع بودن تخت نگرانی مادران از بابت ایمنی کافی را می کاهد. بخش زیر تخت، خالی است و می توانید یک سری لوازم کودک را در زیر تخت جایگذاری کنید. البته دو پاتختی همراه محصول عرضه می شوند که می توانید اسباب بازی ها را درون آن قرار دهید.

 سرسره ای ساده

 

 تخت یک نفره جنگلی

این مدل تخت تک نفره سرسره دار با تم جنگلی و سبز رنگ مورد پسند کودکان پسر است. این مدل تخت با تم خانه جنگلی دارای محافظ بوده و سه پله ی پهن برای رفت و آمد آسان کودکان دارد. کودکان از طریق پله وارد تخت می شوند و از طریق سرسره از آن خارج می شوند.

تخت یک نفره جنگلی

 

 تخت کشودار سفید رنگ

این مدل تخت از ترکیب ام دی اف سفید رنگ و ام دی اف رنگ چوب ساخته شده و دارای ساختار ساده و زیبا است. دو کشوی کاربردی و تقریباً بزرگ در زیر تخت تعبیه شده که قابل استفاده برای نگهداری لوازم کودکان است.

تخت سرسره دار سفید رنگ

این مدل تخت تک نفره سرسره دار با سه پله و ارتفاع کم برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد.  بالای تخت به حالت خانه ای شکل درآمده که ظاهر منحصر به فردی به محصول بخشیده است. البته طراحی نرده روی تخت جنبه حفاظتی داشته و از مزایای خرید آن است.

تخت سرسره دار سفید رنگ

تخت تک نفره ساده سرسره دار

این مدل تخت تک نفره سرسره دار دارای پایه های بلندی است و سرسره و پله در کنار هم طراحی شده اند. زیر تخت کاملاً خالی است و شما می توانید لوازم کودک خود را در زیر تخت قرار دهید.  


 تخت تک نفره نرده ای خانه ای شکل

این مدل تخت کاملاً از ام دی اف سفید ساخته و نسبتاً بزرگ است. بالای تخت به شکل خانه بوده و ارتفاع سرسره آن زیاد است اما ساختار کلی تخت به نحوی طراحی شده که با وجود حفاظ های مستحکم هیچ خطری کودک را تهدید نمی کند.


 تخت تک نفره طوسی رنگ

 

این کار با استفاده از ام دی اف طوسی رنگ ساخته شده و ساختار خاص و منحصر به فردی دارد. همراه تخت تک نفره یک میز و صندلی و پاتختی عرضه شده که این اقلام در کنار هم اتاق کودک را زیبا جلوه می دهند. این مدل تخت برای کودکان پسر و حتی دختران مناسب می باشد.

 تخت تک نفره طوسی رنگ


خرید تخت تک نفره سرسره دار

تمام طرح های ارائه شده محصولات ترکیه بوده اند و از لحاظ زیبایی و ساختار بسیار مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. شما برای تشویق کودک خود می توانید هر طرح دلخواهی از تخت تک نفره سرسره دار را سفارش دهید. این مدل تخت علاوه بر تشویق کودکان به خواب موجب افزایش زیبایی ظاهری اتاق منزلتان نیز می شود.