مبل تخت خوابشو همراه بیمار

مبل تخت خوابشو همراه بیمار

انتشار:

 

مبل تخت خوابشو همراه بیمار، یک وسیله چند منظوره و کاربردی است که می تواند در شرایط مختلف، آسایش و راحتی را برای بیمار و همراهان او فراهم کند. این نوع مبل ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی تبدیل به تخت خواب می شوند و می توان از آنها به عنوان یک جای خواب موقت برای بیمار یا همراهان او استفاده کرد.

مزایای استفاده از مبل تخت خوابشو همراه بیمار

این مدل مبل یک وسیله کاربردی و مفید است که می تواند مزایای بسیاری را برای بیمار و همراه او فراهم کند. مبل تختشو همراه بیمار به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و آسایش را برای همراهان بیمار فراهم کند. این مبل ها دارای تشک های ضخیم و نرم هستند که به شما امکان می دهد تا خوابی راحت داشته باشید. سایر مزایا عبارت است از:

 

صرفه جویی در فضا

مبل تخت خوابشو همراه بیمار، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای استفاده در مکان های کوچک ایده آل است.

چند منظوره بودن

این نوع مبل ها علاوه بر اینکه می توان از آنها به عنوان تخت خواب استفاده کرد، به عنوان مبل نیز کاربرد دارند و می توان از آنها در طول روز برای نشستن و استراحت استفاده کرد.

قابلیت حمل و نقل آسان

 مبل های تخت خواب شو، به طور معمول وزن کمی دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد.

قیمت مناسب

مبل تخت خوابشو همراه بیمار، در مقایسه با تخت های بیمارستانی، قیمت مناسب تری داردو شما با خرید آن هم تخت خواهید داشت هم یک مبل راحت 

قابلیت شستشو

روکش مبل تختشو همراه بیمار قابل شستشو است. شما می توانید به راحتی روکش مبل را شسته و آن را تمیز نگه دارید.

مزایای استفاده از مبل تخت خوابشو همراه بیمار

راهنمای انتخاب مبل تخت شو 

انتخاب مبل تخت شو مناسب ، با توجه به شرایط مکان مورد استفاده، نیازمند دقت و توجه به نکات متعددی است. در اینجا، به بررسی این نکات خواهیم پرداخت:

اهمیت اندازه، وزن و کیفیت تختخواب شو 

مبل تخت خوابشو را در اندازه ای انتخاب کنید که متناسب با فضای مورد نظر شما باشد. این محصولات در ابعاد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.مبل تخت خوابشو را در وزنی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.اگر جابجایی مبل برایتان مشکل است میتوانید تخت خوابشو هایی با پایه چرخی استفاده کنید. توجه داشته باشید برخی از مبل ها دارای محدودیت تحمل وزن هستند. اصولا این محدودیت تا 120 کیلوگرم بوده. مبل تخت خوابشو را از یک برند معتبر و با کیفیت بالا خریداری کنید. این محصول به دلیل اینکه به صورت مرتب باز و بسته می شود باید از مواد درجه یک استفاده شود تا مدت طولانی بتوان از آن استفاده کرد. مبلمان تخت شو، یک راه حل مناسب برای آسایش و راحتی بیمار و همراهان او است. این نوع مبل ها با مزایای متعددی که دارند، می توانند در شرایط مختلف، مورد استفاده قرار گیرند.

مدل های مناسب برای همرا بیمار

مبل تختشو همراه بیمار می‌تواند به عنوان یک راه حل مناسب برای استراحت و خواب بیمار و همراه او در بیمارستان یا منزل مورد استفاده قرار گیرد. با انتخاب مدل مناسب و باکیفیت، می‌توان آسایش و راحتی بیمار و همراه او را فراهم کرد. در ادامه به معرفی دو مدل از طرح های پر فروش مبل و میز میپردازیم.

هانا

افراد بیمار به دلیل ضعف جسمانی، در باز و بسته کردن مبل های معمولی با مشکل مواجه می شوند. اما مبل تختخواب شو به گونه ای طراحی شده که نیاز به بلند کردن پشتی یا نشیمنگاه ندارد. به همین دلیل، افراد بیمار و سالمند به راحتی می توانند آن را باز و بسته کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.وجود چرخ های روان در زیر مبل تختخواب شو، جابجایی آن را در هر مکانی آسان می کند. به این ترتیب، افراد بیمار و سالمند می توانند بدون نیاز به کمک دیگران، مبل را به هر نقطه ای که می خواهند منتقل کنند. در کف محصول اسفنج 35 کیلیویی کار شده است تا هم راحتی مبل را داشته باشد هم تختی برای استراحت.

هانا

طرح آراد

طرح آراد از لحاظ ساختاری مانند طرح هانا میباشد کلاف هر دو محصول فلز بوده و دارای چرخ میباشند که بصورت آکاردئونی با یک فشار باز و بسته می شوند. مزیت این مدل نسبت به سایر مدل ها رویه قابل تعویض این محصول می باشد.که بعد از یک مدت استفاده به راحتی میتواند رویه مبل را تعویض نمایید. تمامی تخت شو ها در 4 سایز با عرض های 80،100 ،144و 155 قابل سارش هستند.

طرح آراد

نحوه باز کردن تختشو

قبل از باز کردن مبل، حتماً فضای کافی در اطراف آن وجود داشته باشد.از خم شدن یا فشار آوردن بیش از حد به مبل خودداری کنیدنحوه باز شدن تخت خواب شو به مدل آن بستگی دارد. به طور کلی، دو مدل برای باز کردن این نوع مبل  وجود دارد:

 

مبل تخت خواب شو سه تکه

مرحله اول: کوسن ها را بردارید.

مرحله دوم: نشیمنگاه را به سمت جلو و بالا هل دهید تا به حالت عمودی قرار بگیرد.

مرحله سوم: پایه های مبل را باز کنید.

 

 مبل تخت  شو چرخ دار

این نوع مبل ها دارای چرخ هایی در زیر قسمت نشیمن هستند که به راحتی جابجا می شوند.

برای باز کردن این نوع مبل، کافیست قسمت نشیمن را کمی بلند کنید و به سمت جلو هل دهید.

مبل به طور خودکار به حالت تخت خواب باز می شود.

 

قیمت و محل خرید مبل تخت خواب شو برای بیمار

قیمت مبل تخت خواب شو برای همرا بیمار با توجه به نوع، جنس و امکانات آن از حدود 7 میلیون تومان به بالامتغیر است. این نوع مبل ها را می توان از فروشگاه های تجهیزات پزشکی، مبلمان و یا به صورت آنلاین از طریق وب سایت های مختلف خریداری کرد. در سایت مبل و میز مدل های متنوعی از این محصول وجود دارد که خرید مبل تخت خوابشو را برای شما آسان می نماید.