مبل راحتی مدرن ایتالیایی

مبل راحتی مدرن ایتالیایی

انتشار:

 

به نظر می‌رسد که در سال‌های اخیر دکوراسیون و به طور کلی دیزاین ایتالیایی به محبوبیت زیادی در دنیا رسیده است. مبل راحتی مدرن ایتالیایی علاوه بر داشتن ظاهر شیک و زیبا، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. برندهای شناخته شده و مشهور ایتالیایی از جمله فراری، گوچی و پرادا برندهای گران قیمتی به حساب می‌آیند و سهم عظیمی در بازار مبلمان ایتالیایی لوکس دارند. ایتالیا خانه تولیدات بسیار خاص و زیبا از جمله ماشین و پوشاک است. این کشور همچنین از تولید مبلمان و بسیاری دیگر از وسایل خانه نیز عقب نمانده و در این زمینه نیز به بهترین شکل ممکن ظاهر شده است.

جالب است بدانید که مبلمان ایتالیایی حدود 10 در صد از سهم بازار مبلمان در سراسر دنیا را به خود اختصاص می‌دهند و می‌توان گفت که محبوبیت بسیار زیادی در میان مدل‌های مختلف مبلمان دارند. مبل راحتی مدرن ایتالیایی می‌تواند برای سبک دکوراسیون مدرن انتخاب بسیار مناسبی باشد. مانند چیزهای دیگری که تولید ایتالیا هستند، مبلمان ایتالیایی نیز هرگز از مد نمی‌افتند و اصطلاحا دِمده نمی‌شوند. از سویی نیز این مبلمان به حدی با کیفیت هستند که می‌توانید از عمر طولانی مدت آن‌ها اطمینان داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با مبل راحتی مدرن ایتالیایی، علت تفاوت آن با سایر مبلمان و همچنین شناخته شده‌ترین برندهای مبل راحتی مدرن ایتالیایی را با شما در میان بگذاریم.

مبل راحتی مدرن ایتالیایی

مبل راحتی مدرن ایتالیایی چیست؟

تا به حال اصطلاح طراحی ایتالیایی به گوشتان خورده؟ منظور از طراحی و دیزاین ایتالیایی ترکیب شکل‌ها و طرح‌های بسیار ساده به سبک‌های مختلف است. مبلمان ایتالیایی می‌توانند در دو مدل سنتی و مدرن تولید شوند. هر یک از این مدل‌ها به نوبه خود دارای مزایا و جذابیت خاص خود هستند.

مبلمان ایتالیایی سنتی نسبت به مبل راحتی مدرن ایتالیایی حالت شلوغ‌تر و بزرگ‌تری دارند. مبلمان مدرن ایتالیایی ظاهر ساده‌تر  در عین حال امروزی‌تری دارند. مانند سایر مبلمان مدرن دارای خطوط زیادی هستند، معمولا رنگ‌های روشنی دارند و به صورت مینیمال طراحی می‌شوند.

مبل راحتی ایتالیایی

مبل راحتی مدرن ایتالیایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

طبیعتا برایتان سوال شده که مبل مدرن ایتالیایی دارای چه خصوصیات و ویژگی‌هایی است. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مبل راحتی مدرن ایتالیایی به شرح زیر است:
سادگی و مینیمالیست در طراحی
استفاده از پارچه‌های ساده و در عین حال جذاب
داشتن پارچه‎ها و چوب‌های با کیفیت و مرغوب
داشتن خطوط نرم و زیبا
طراحی خاص و دلنشین و تکرانشدنی

چه چیزی مبل راحتی مدرن ایتالیایی را از سایر مبلمان متفاوت می‌سازد؟

بدون شک اصلی‌ترین دلیل تمایز و محبوبیت مبل راحتی مدرن ایتالیایی از سایر سبک‌ها و مدل‌های مبلمان، طراحی بسیار خاص و البته استفاده از مواد بسیار خوب و مرغوب است. لازم به ذکر است که همین استفاده از مواد خوب و با کیفیت سبب می‌گردند که قیمت مبلمان ایتالیایی بالاتر از سایر مبلمان باشد. پس اگر دل را به دریا زدید و مبل راحتی مدرن ایتالیایی خریدید، می‌توانید از دوام و عمر طولانی مدت آن اطمینان داشته باشید.

از سوی دیگر اگر شما هر سبی از مبلمان ایتالیایی، چه سبک سنتی و چه سبک مدرن آن‌ها را خریداری کنید، می‌توانید مطمئن باشید که مبل شما هرگز از مد نخواهد افتاد. در عوض تا ابد قسمتی از اوج هنر را در خانه خود خواهید داشت. علت دمده نشدن این مدل از مبلمان این است که در طراحی ایتالیایی اززیبایی‌های کلاسیک استفاده می‌شود و این زیبایی وابسته به زمان نیستند.
مزیت دیگر مبل راحتی مدرن ایتالیایی نسبت به سایر مبلمان، ست شدن این نوع مبل با سبک‌های مختلف دکوراسیون از جمله سبک مدرن، مینیمال و بوهو است. اگر به سبک‌ها و مدل‌های امروزی و مدرن علاقه دارید، مبلمان ایتالیایی مدرن می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مبل ایتالیایی

بهترین رنگ‌های مبل راحتی مدرن ایتالیایی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم این نوع مبلمان معمولا برای دکوراسیون‌های مدرن بهترین انتخاب هستند و به همین دلیل نیز پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ‌های خنثی این مبلمان کمک بگیرید. رنگ‌هایی از قبیل طوسی و کرم می‌توانند بهترین انتخاب‌ها باشند. البته در نظر داشته باشید که پالت رنگی به کار گرفته شده در دکوراسیون خانه شما می‌تواند در انتخاب رنگ مناسب تاثیرگذار باشد.

شناخته شده‌ترین برندهای مبلمان ایتالیایی

اگر قصد خرید مبلمان ایتالیایی داشته باشید، لازم است پیش از اقدام برای خرید با شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده مبلمان ایتالیایی نیز آشنا شوید و با بررسی این برندهای شناخته شده، بهترین انتخاب را خریداری کنید. برخی از اصلی‌ترین برندهای مبلمان ایتالیایی به شرح زیر هستند:
برند ماریونی
برند اسمانیا
برند سلوا
برند کازامیلانو
برند کپیتال
برند ایزابلا کونستانتینی

مبل راحتی ایتالیایی

قیمت مبل راحتی مدرن ایتالیایی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم مبلمان ایتالیایی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد تولید می‌شوند و همین موضوع نیز سبب می‌گردد که قیمت آن‌ها بیشتر از قیمت سایر مبلمان باشد. با این اوصاف تمام مبلمان قیمت یکسان ندارند. در برخی موارد ممکن است مبلمان ایتالیایی کلاسیک قیمت بالاتری از مبل راحتی مدرن ایتالیایی داشته باشد. چوبی که در تولید مبلمان به کار گرفته می‌شود و همچنین پارچه مبلمان تاثیر مستقیم بر بالا یا پایین رفتن قیمت مبلمان ایتالیایی دارد.