طراحی دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

دکوراسیون منزل با رنگ های شاد کار بسیار ساده ای است اگر قدری با رنگ شناسی در چیدمان آشنایی داشته باشید. برای این منظور باید از عناصر رنگی با تناژ رنگی روشن بهره بگیرد اگر ایده پردازی شادی در ذهن شما است. حال اگر تصویر سازی خود را می خواهید با رنگ تیره دنبال کنید فضای منزل شما باید با تناژ رنگی مشکی و طوسی دنبال شود تا به این طراحی به سادگی دست پیدا کنید. برای آشنایی با تم های رنگ شاد در منزل نیاز است از رنگ های بنفش، زرد، سفید، صورتی، قرمز و امثال این سری از رنگ ها بهره گرفته شود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با ایده پردازی های با تناژ رنگی شاد آشنا کنیم و در عین حال عناصر دکوری مدرن را نیز برای شما به تصویر بکشیم. با ما همراه باشید تا متفاوت ترین ایده پردازی از آن شما باشد.

دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

زیبا سازی منزل با تم رنگی آبی روشن

رنگ های که با تم آبی در فضای منزل مورد استفاده قرار می گیرد باید با رنگ زرد و مشکی ترکیب شود تا ایده پردازی زیبا تری برای شما به تصویر کشیده شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از یک کاناپه دو نفره و یک صندلی تکی کار دیزاین با تم های رنگی بسیار شاد دنبال شده است. استفاده کردن از رنگ ها را با کمی تیز بینی به انجام برسانید تا فضای منزل شما کودکانه جلوه نکند. به عنوان مثال در این تصویر سازی نیازی به رنگ های با تناژ رنگی گلبهی و قرمز نیست. کافی از عناصر دکوری مشکی رنگ استفاده شود تا علاوه بر زیبا سازی تم ها سنگین تر و شکیل تری به تصویر کشیده شود. فرش استفاده شده در این ایده پردازی نیز به صورت رنگی استفاده شده است تا علاوه بر وسایل دکوری کف پوش نیز با تم رنگی شاد به نمایش گذاشته شود. وسایل دکوری طلایی رنگ در هر قاب تصویری که المان های رنگی داشته باشد به خوبی به نمایش گذاشته می شود.

زیبا سازی منزل با تم رنگی آبی روشن

رنگ آمیزی شاد با یک تم رنگی

برای رسیدن به یک تم رنگی شاد در منزل می توانید تنها از یک رنگ روشن استفاده کنید. برای این منظور می توانید هر رنگی را که به آن علاقه مند هستید را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید. همان طور که در تصویر مشاهده می شود در این ایده پردازی از رنگ بنفش روشن یا همان پوست پیازی استفاده شده است که خود به تنهایی به زیبا سازی این دکوراسیون پرداخته است. در کنار وسایل رنگی خود می توانید از وسایل دکوری متفاوت نیز بهره بگیرید تا طراحی شما به سبک مدرن نیز دنبال شود. استفاده از یک صندلی تکی با طرحی شبیه به دست این ایده را به خوبی فراهم آورده است. شما می توانید برای رسیدن به این قاب زیبا از فرش آبی نفتی و یک قاب عکس با تم رنگی بنفش تیره استفاده کنید. طرح های رنگی سبب می شود چیدمان شما شبیه به روزهای نزدیک به بهار به نمایش گذاشته شود.

رنگ آمیزی شاد با یک تم رنگی

دکوراسیون ساده با تم رنگی شاد

همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید وسایل به کار گرفته شده در این تصویر سازی بسیار ساده مورد استفاده قرار گرفته است. البته رنگ های کمکی نیز با تم رنگی بسیار ملایم در این دیزاین به رنگ آمیزی فضا کمک کرده است. استفاده از یک کاناپه سه نفر طوسی رنگ و دو مبل تکی قهوه ای پایه اصلی را برای ترکیب رنگ های شاد فراهم آورده است. رنگ به کار گرفته شده صورتی ملایم است که برای پاف جلو مبلی، کوسن های پشمی و شال مبل روی کاناپه استفاده شده است. یک فرش پوستی یا یک فرش مدرن پشمی با تم های رنگی شاد نیز علاوه بر زیبا سازی ایده پردازی شما به رنگ پردازی با تم شاد بسیار به شما کمک می رساند.

دکوراسیون ساده با تم رنگی شاد

ایده پردازی با تم شاد با ترکیب رنگ ها

اگر می خواهید از رنگ های متنوع در زمان چیدمان استفاده کنید به شما توصیه می کنیم رنگ های تیره را در کنار رنگ های بسیار شاد مورد استفاده قرار دهید. همان طور که در این ایده پردازی مشاهده می کنید از رنگ سبز تیره و مشکی در کنار پافی که به عنوان صندلی مهمان مورد استفاده قرار گرفته است به خوبی به تصویر کشیده شده است. با توجه به اینکه رنگ پاف بسیار شاد و چشم گیر است و هیچ تناسبی با هارمونی رنگ حاکم در فضا ندارد اما به درستی در این تصویر سازی و ترکیب رنگ ها مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید از فرشی با همین تم رنگی صورتی کمک بگیرید تا ایده رنگی شما بیشتر مشهود باشد.

ایده پردازی با تم شاد با ترکیب رنگ ها

تم گلبهی و ایده پردازی شاد

یکی از زیبا ترین و مدرن ترین رنگ های که این روزها در چیدمان داخلی از آن استفاده می شود رنگ گلبهی است. اگر در منزل مبلمان با رنگ تیره دارید اصلا نگران نباشید. شما می توانید صندلی مهمان و یکی از مبلمان خود را با کمترین هزینه با تم رنگی گلبهی در چیدمان خود استفاده کنید. سپس با استفاده از کوسن های با همین تم رنگی با کمترین هزینه به یک ایده پردازی رنگی دست پیدا کنید. اگر از پرده ای با همین سبک رنگ نیز بهره بگیرید زیبا سازی در منزل شما بیشتر از گذشته مشاهده می شود. همیشه با کمک گرفتن از گلدان های طبیعی می توانید فضا سازی منزل خود را زیبا تر از گذشته دنبال کنید. کافی است با انتخاب های متفاوت طرح های متفاوت و چشم گیری را در فضا ایجاد کنید و همگان را از خوش سلیقگی خود شگفت زده کنید.

تم گلبهی و ایده پردازی شاد

رنگ کرم و ایده ای شاد برای دکوراسیون داخلی

رنگ های شاد مثل رنگ کرم بهترین انتخاب برای چیدمان های با تم رنگی شاد محسوب می شوند. این را به خاطر داشته باشید که در کنار مبلمان کرم باید از رنگ زرد، صورتی ملایم، بنفش کم حال و تم های رنگی دیگری در همین راستا بهره بگیرید؛ زیرا بر فرض مثال اگر از رنگ مشکی استفاده شود ایده پردازی شما بسیار تیره و دلگیر جلوه می کند. شما می توانید از لوازم دکوری طلایی رنگ نیز برای زرق و برق بیشتر به محیط کمک بگیرید. این وسایل می تواند یک آباژور رو میزی یا یک لوستر لوکس طلایی رنگ باشد. در این تصویر سازی از آباژورهای دکوری و پاف جلو مبلی بسیار مدرن با تم رنگی طلایی بهره گرفته شده است.

رنگ کرم و ایده ای شاد برای دکوراسیون داخلی

رنگ های تیره و ایده پردازی شاد

با استفاده از رنگ های تیره آیا می توان به یک چیدمان شاد دست پیدا کرد؟ باید در جواب شما بگویم بله این کار به سادگی با استفاده از تم رنگی سفید برای شما دنبال می شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید کاناپه به رنگ تیره مورد استفاده قرار گرفته است و نه تنها سبب تیره شدن فضا نشده است بلکه به عنوان نقطه مرکزی چیدمان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از کوسن های سفید، مبل تکی سفید، پاف های جلو مبلی پشمی سفید، دیوار پوشی سفید و کف پوش سفید به این تصویر سازی بی نظیر دست پیدا کنید. اگر نیاز به رنگ های بیشتری در دیزاین خود داشتید با استفاده از یک بوفه دکوری و لوازم دکوری رنگی می توانید به طراحی های بسیار زیبایی دست پیدا کنید.

رنگ های تیره و ایده پردازی شاد

تم رنگی به سبک آتش

اگر می خواهید از رنگ های سرخ آبی، نارنجی یا قرمز آتشی کمک بگیرید حتماً رنگ طوسی را باید لحاظ کنید. درست است که هدف شما ایده پردازی با تم های رنگی روشن است، اما استفاده بیش از حد از تم های رنگی شاد سبب  بهم خورد نظم و آرامش شما در محیط می شود. به همین خاطر باید رنگ خنثی در تصویر سازی شما مشهود باشد. در این ایده پردازی از تم رنگی طوسی برای مبل ال و دیوار پوش بهره گرفته شده است. سپس با استفاده از تابلوهای گلبهی شاد و یک صندلی مهمان که با پارچه مخمل پوشید شده است کار بسیار خاصی پدید آمده است. همان طور که در مطالب قبل اشاره شده میز پذیرایی و میز عسلی خود را می توانید از تم رنگی مسی و طلایی استفاده کنید تا تصویر سازی شما نمود بیشتری را پیدا کند.

تم رنگی به سبک آتش

رنگ های شاد و کلام آخر برای منزلی شاد تر

اگر می خواهید منزل شما بسیار شاد جلوه کند به شما بهره گرفتن از رنگ های شاد را توصیه می کنیم. همان طور که در طی این مقاله مطالعه شد شما می توانید با استفاده از رنگ های گلبهی، آبی آسمانی، صورتی ملایم و سفید به یک تصویر سازی بسیار شاد دست پیدا کنید. البته این مهم را نیز نباید از قلم انداخت که رنگ های تیره سبب جلوه دادن بیشتر به ایده پردازی رنگ شاد چیدمان شما می شود. شما با رنگ های طوسی روشن و سیر به همراه رنگ مشکی می توانید تصویر سازی بهتری را داشته باشید. کافی است دیوار پوش و کف پوش شما با این تم رنگی دنبال شود تا تصویر ارائه شده شما شبیه به یک کودکستان نمود پیدا نکند. در کنار تمام رنگ های اشاره شد رنگ طلایی و استفاده از آن را نیز به شما توصیه می کنیم. این تم رنگی سبب مدرن تر جلوه دادن چیدمان شما می شود.

رنگ های شاد و کلام آخر برای منزلی شاد تر

دیدگاه های سایر کاربران

دیدگاه خود را با مادر میان بگذارید.