دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو

دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو یکی از بازیگران محبوب و مشهور هالیوودی است. لئوناردو دی کاپریو با حضور در فیلم تایتانیک توانست شهرت بسیار زیادی را از آن خود کند و در صحنه بازیگری بسیار نسبت به گذشته زبان زد شود. این بازیگر محبوب علاوه بر بازیگری در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل خود نیز بسیار شهرت دارد. اگر شما هم به تماشای منزل با شکوه و قصر مانند منزل دی کاپریو بنشنید با من هم عقیده می‌شوید. در مقاله پیش رو به تمام قسمت های منزل این بازیگر معروف سری می زنیم تا از ایده پردازی های استفاده شده در دکوراسیون داخلی او به منظور رسیدن به یک دیزاین ایده آل دسترسی پیدا کنیم. با ما همراه باشید تا متفاوت تر از همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید.

دکوراسیون  منزل لئوناردو دی کاپریو

دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو

نمای بیرونی منزل لئوناردو دی کاپریو

یک قصر سنگی در دل جنگل بهترین تشبیه برای منزل دی کاپریو است. راه ورودی به این منزل شیک با استفاده از گل های طبیعی و درختان کاج بسیار خاص و متفاوت شبیه به یک قصر رؤیایی دیزاین شده است. از سوی دیگر پله های سنگی که در جلوی درب ورودی قرار داد این خانه را بسیار شبیه به یک قصر در دل جنگل کرده است. شکی در این نیست که نور پردازی که در لابه لای درختان و در نمای اصلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته سبب منحصر به فرد تر شدن این طراحی شده است.

نمای بیرونی منزل لئوناردو دی کاپریو

نمای بیرونی منزل دی کاپریو

حیاط منزل دی کاپریو

حیاط پشت منزل دی کاپریو با استفاده از یک استخر خاص و زیبا طراحی شده است. شکل این طراحی به صورتی است که گویی یک چشمه در وسط یک جنگل به نمایش گذاشته شده است. با استفاده از گلدان های سنگی صندلی های چوبی و صندلی های مخصوص برای کنار استخر این فضا به یک محیط دنج برای تمدد اعصاب مهیا شده است. امری که سبب زیبا تر شدن این حیاط خلوت لوکس شده چیزی نیست به جز یک نور پردازی خاص که کل محیط را احاطه کرده است. این نور زمانی که در آب استخر منعکس می شود زیبایی فضا را دو برابر می کند.

حیاط منزل دی کاپریو

استخر حیاط دی کاپریو

دکوراسیون داخلی منزل دی کاپریو

یک اتاق نشیمن لوکس در این قصر رؤیایی دکوراسیون شده است. در ابتدا لازم است بگویم طراحی این منزل به شکلی است که فضای داخلی نیز شبیه به عناصر داخل در طبیعت مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال پارکت های چوبی، صندلی های چوبی و میز چوبی به همراه یک میز دکوری که آن هم به وسیله چوب ساخته شده است عناصر اصلی این دکوراسیون را تشکیل می دهند. از سوی دیگر با استفاده از یک پیانو لوکس و یک شومینه فضا به شکل مدرنی دیزاین شده است. امری که به زیبا تر شدن محیط کمک می کند هارمونی رنگی است که بین عناصر داخلی حاصل شده است. نمای بیرونی فضا با استفاده از پنجره های سفید طراحی شده به رخ بیننده کشیده می شود. این امر سبب می شود نور پردازی به بهترین شکل ممکن در محیط به انجام برسد. امری که سبب زیبا تر شدن این دکوراسیون شده طراحی ساده است که با نور پردازی نامحسوس زیبا تر جلوه می کند. راهرو ورودی به این اتاق دنج گل آرایی حاکم در فضا را به تصویر می کشد. به شکلی که از اتاق نشیمن تا جنگل خصوصی دی کاپریو تنها چند قدم فاصله است.  

دکوراسیون داخلی منزل دی کاپریو

اتاق کار در منزل دی کاپریو

یکی از اتاق های منزل لوکس بازیگر معروف لئوناردو با استفاده از کتاب خانه لوکس دیزاین شده است. طراحی این فضا از سقف شروع و تا کف دنبال می شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در گوشه ای ترین قسمت اتاق یک کتابخانه تعبیه شده و در روبروی آن یک سرویس مبل راحتی قرار دارد که به زیبا تر شدن فضا کمک کرده است. امر دیگر که در این تصویر مشاهده می شود لوستر های متفاوتی است که از سقف با یک طراحی خاص در این محیط آویزان شده است. در نهایت پارکت های با رنگ ملایم و فرش کرم رنگ زمین این محیط را شبیه به یک ساحل شنی در ذهن مخاطب تداعی می کند. در اتاق دیگر یک میز کار ساده در گوشه ای از اتاق تعبیه شده که بهترین فضا برای مطالعه به شمار می آید.

اتاق کار در منزل دی کاپریو

 

اتاق کار در منزل دی کاپریو

اتاق کار در منزل دی کاپریو

آشپزخانه در منزل دی کاپریو

مهم ترین پارامتری که در دکوراسیون منزل دی کاپریو مورد توجه قرار گرفته است سادگی است. سادگی در آشپزخانه نیز به خوبی مشهود است. استفاده از تم رنگی سفید سبب می شود نور پردازی انعکاس بهتری در فضا داشته باشد. از سوی دیگر نور پردازی سقف به همراه لوسترهای شاخه ای نیز به نور پردزای بهتر فضا دامن زده است. این آشپزخانه لوکس با استفاده از کابینت های با تم سفید با سادگی هر چه تمام تر دیزاین شده است. از سوی دیگر میز نهار خوری با یک طراحی متفاوت در پشت پنجره با نمای جنگل مورد استفاده قرار گرفته است. این میز با طراحی مدرنی ساخته شده به شکلی که یک کاناپه به همراه دو صندلی تکی و یک میز نیم دایره در این تصویر سازی مورد استفاده قرار گرفته است. در نهایت دو آباژور دیواری که به صورت قرینه در دو سوی پنجره تعبیه شده پارامتر های نهایی برای زیبا سازی در آشپزخانه است.

 آشپزخانه در منزل دی کاپریو

آشپزخانه مدرن دی کاپریو

میز نهار خوری با تم چوبی

بیشتر آیتم های که در این منزل لوکس مورد استفاده قرار گرفته فضا را شبیه به یک جنگل به تصویر می کشاند. همان طور که در ایده پردازی این میز نهار خوری مشاهده می کنید یک میز نهار خوری چوبی به صندلی های چوبی شبیه به صندلی های اتاق نشیمن برای دیزاین مورد استفاده قرار گرفته است. یک لوستر صدفی با یک نور پردازی طبیعی به وسیله پنجره های عمودی رو به جنگل سبب خاص شدن این محیط شده است. یک تابلو خاص و یک فرش مخملی با سادگی بسیار برای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است.

میز نهار خوری با تم چوبی

میز نهار خوری متفاوت در منزل دی کاپریو

اتاق خواب در منزل دی کاپریو

اتاق خواب منزل دی کاپریو با استفاده از تم رنگی سفید و قهوه ای طراحی شده است. این طراحی محیط را شبیه به یک جنگل در ذهن مخاطب تداعی می کند. امری که در تمام دکوراسیون های این منزل به راحتی مشاهده می شود. یک پنجره کوچک در گوشه اتاق نور پردزای فضا را به عهده گرفته است. یک تخت چوبی ساده با رویه کرم قهوه‌ای به همراه دو مبل راحتی و یک پاف چوبی از جمله عواملی هستند که برای دکور کردن فضا استفاده شده است. سادگی در این اتاق خواب به خوبی مشاهده می شود امری که در تمام دکوراسیون‌ها به خوبی مشهود است.

اتاق خواب در منزل دی کاپریو

اتاق خوابی برای مهمان در منزل دی کاپریو

اتاقی بسیار لوکس و ساده برای مهمان یا برای رسیدن به خلوتی آرامش بخش در قسمتی از این منزل طراحی شده است. تمام عناصری که در این فضا مورد استفاده قرار گرفته با آیتم های چوبی ایده پردازی شده است. طراحی تخت، میز کار و همچنین دیوار پوش ها همگی به وسیله چوب خاصی دکور شده که به زیبا سازی این فضا جلوه ای دیگر داده است.

اتاق خوابی برای مهمان در منزل دی کاپریو

اتاق خواب مهمان در منزل دی کاپریو

اتاق بازی منزل دی کاپریو

در قسمت بالای این منزل یک اتاق برای ورزش های شبیه به یوگا طراحی شده است. شکی در این نیست که محیط جنگلی این خانه زیبا بهترین فضا را برای تمدد اعصاب فراهم کرده است. این قسمت از منزل نیز همانند سایر قسمت ها با استفاده از پارکت های چوبی و میز های چوبی دیزاین شده است. این امر سبب می شود دکوراسیون جنگلی در تمام فضا به راحتی مشاهده شود. طراحی متفاوت سقف و نور پردازی خاص به زیبا تر شدن این محیط دنج کمک کرده است.

اتاق بازی منزل دی کاپریو

اتاق بازی در منزل دی کاپریو

حیاطی رو به جنگلی

در طبقه بالای منزل دی کاپریو فضایی برای یک نشست دور همی طراحی شده است. این قسمت با استفاده از یک مبل ال که با یک پاف هم رنگ دیزاین شده دکور شده است. از سوی دیگر دو صندلی تکی و یک فرش حصیری برای جلوه دادن بیشتر به فضا مورد استفاده قرار گرفته است. این قسمت از منزل نمای بسیار خوبی از جنگل خاص دی کاپریو را به نمایش می گذارد.

حیاطی رو به جنگلی

تراس در منزل دی کاپریو

کلام آخر در مورد دکوراسیون داخلی منزل دی کاپریو

هر آنچه از دکوراسیون بی نقص این منزل لوکس برای شما بگویم کم است. سادگی در طراحی و نور پردازی خاص سبب زیبا شدن این منزل رؤیایی شده است. امری که سبب می شود تمام نگاه ها به سمت این منزل جلب شود دکوراسیون چوبی است که به نزدیک تر شدن تم ها به فضای جنگل بسیار کم می کند. محیطی آرام دل باز و رؤیایی بهترین استعاره های است که برای منزل لئوناردو دی کاپریو می توان استفاده کرد.

دیدگاه های سایر کاربران

دیدگاه خود را با مادر میان بگذارید.