قیمت مبل در رشت

قیمت مبل در رشت

انتشار:

 

قیمت مبل در رشت گران است یا ارزان؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ، این سوال هستید، در این مطلب قصد داریم در این زمینه صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید. رشت به عنوان مرکز استان گیلان عرضه کننده مبلمان متنوع با طرح و مدل های مختلف است. به طوری که افراد از شهرهای دیگر نیز برای خرید دکور منزل به رشت مراجعه می کنند. در هر شهر و استانی بخشی از بازار را به فروش لوازم منزل و مبلمان اختصاص می دهند. رشت نیز مانند شهرهای دیگر دارای بازار مبل و دکوراسیون است.

راهنمای خرید مبل در بازار رشت

رشت، مرکز استان گیلان و عرضه کننده انواع لوازم منزل اعم از مبلمان است. در برخی از خیابان ها تجمعی از گالری های متعدد وجود داشته که مستقیماً می توانید برای خرید انواع مبل به آنجا مراجعه کنید. بازار مبلمان رشت انواع مبل های جدید با سبک های گوناگون را در طرح و رنگ بندی متنوع در اختیار مشتریان قرار داده است. به طوری که افراد با هر سبک و سلیقه ای می توانند مبلمان مورد علاقه خود را خریداری کنند.

راهنمای خرید مبل در بازار رشت

قیمت مبل در رشت چگونه است؟

به دلیل تنوع بالای مبلمان در رشت، در هر رنج قیمتی که بخواهید، مبل مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت باید بگوییم که انواع مبل راحتی و سلطنتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار مبل رشت پیدا خواهید کرد.

بازار مبل رشت

یکی از معروف ترین بازارهای مبل رشت در کیلومتر 5 جاده رشت تهران واقع شده است. در این بازار علاوه بر سرویس مبلمان راحتی و سلطنتی، انواع سرویس خواب نیز عرضه می شود. البته این آدرس، تنها منطقه عرضه کننده سرویس مبلمان در رشت نیست، بلکه فروشگاه های بسیار متعددی در زمینه عرضه مبلمان فعالیت دارند. میدان فرهنگ از جمله آدرس های معروف دیگر در زمینه فروش مبلمان است. همچنین در خیابان شریعتی و بلوار شهید انصاری نیز می توانید لوازم دکوراسیون جذاب و قیمت مناسب تهیه کنید. از آن جهت قیمت ها در برخی مناطق ارزان تر است که تولید کننده به طور مستقیم مبلمان را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در واقع عدم وجود واسطه موجب ارزان قیمت بودن هر یک از محصولات می شود.
کارگاه های تولیدی در رشت با استفاده از بهترین تجهیزات و متریال ها سعی در تولید محصولات کم هزینه و با کیفیت دارند. زیبایی ظاهری محصول، کیفیت و راحتی سه ویژگی مهم در انتخاب مبلمان است. بنابراین به هنگام خرید حتماً این سه فاکتور را مد نظر قرار دهید.

بازار مبل رشت

فروشگاه های سطح شهر

علاوه بر بازارهای منطقه ای در سطح شهر هم مغازه های متعددی در زمینه فروش مبلمان دیده می شود. به عنوان مثال فروشگاه ولیعصر مبلمان مدرن و سنتی با طرح و شکل های متنوع را عرضه می کند.  مبلمان چوبی، استیل مبل کلاسیک، سلطنتی و اداری از لحاظ ظاهر با هم متفاوتند. هر نوع مبلمانی که بخواهید در فروشگاه ولیعصر به فروش می رسد. بنابراین برای خرید دکوراسیون داخلی منزل می توانید به این فروشگاه در رشت نیز مراجعه کنید. فروشگاه ولیعصر در کیلومتر 4 جاده رشت به لاهیجان واقع شده است. علاوه بر فروشگاه ولیعصر، تولیدی آراد نیز در رشت معروف است.
با مراجعه به تولیدی آراد در رشت می توانید مبلمان جذاب و دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. شما هر بودجه ای می توانید از میان مبلمان تولیدی آراد، مبل مورد پسند خود را پیدا کنید. به هنگام خرید لوازم دکور منزل مثل مبل که مهمترین عنصر داخلی منزل است حتماً به سبک کلی فضای منزل توجه کنید. همچنین هماهنگی بین رنگ های موجود در دکور اهمیت بسیاری دارد.
برخی از فروشگاه های رشت مثل فروشگاه مبلمان احمد، هر یک از محصولات خود را با ارائه ضمانت نامه به مشتری تحویل می دهند. فروشگاه مبلمان احمد برای جذب مشتریان و جلب اعتماد آن ها ضمانت نامه کتبی تهیه کرده اند. این ضمانت نامه به مشتری اطمینان می دهد که چوب و روکش مبلمان از کیفیت ایده آل برخوردار هستند. چوب های بکار برده شده در مبلمان نقش مهمی در کیفیت کلی محصول دارد. چوب مورد استفاده در مبلمان باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان دچار فرورفتگی یا برآمدگی شود.

نتبجه گیری

در این مطلب در مورد قیمت مبل در رشت و بازار مبلمان صحبت کردیم. چنانچه به دنبال مبلمان مدرن با سبک خاصی هستید، می توانید با مراجعه به بازار و فروشگاه های رشت بهترین و جذاب ترین سرویس مبل را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

    بازار مبلمان