از کجا مبل قسطی بخریم؟

از کجا مبل قسطی بخریم؟

انتشار:

 

از کجا مبل قسطی بخریم؟ اگر بودجه کافی برای خرید سرویس مبلمان مورد علاقه خود را ندارید، از فروش اقساطی  استفاده کنید. شاید با خود فکر کنید که شرایط خرید اقساطی مبلمان خیلی سخت است؛ در صورتی که برخی فروشگاه ها برای خرید آسان مشتریان شرایط اقساطی راحت در نظر گرفته اند. اگر به دنبال نام و نشانی فروشگاه مبلمان با شرایط اقساطی راحت هستید، این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

از کجا مبل قسطی بخریم؟

به دنبال مبلمان لوکس با طرح خاص و ماندگار هستید اما بودجه کافی ندارید؟ نگران نباشید با خرید قسطی میتوانید چیدمان منزل خود را شیک و منحصر به فرد کنید. علاوه بر این کیفیت و زیبایی مبلمان نیز اهمیت بسیاری دارند. پس شما باید فروشگاهی پیدا کنید که هم محصولات با کیفیت و منحصر به فرد داشته باشد هم اینکه بتوانید به راحتی محصول مد نظرتان را قسطی خریداری کنید.  

خرید قسطی

معرفی فروشگاه مبل و میز

فروشگاه مبل و میز عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین مبلمان در طرح و رنگ بندی مختلف است. مبل و میز مجموعه ای از مبلمان شیک و لوکس با ویژگی های منحصر به فرد را با کمترین قیمت عرضه می کند. هر یک از محصولات با بالاترین استانداردهای کیفیت طراحی و تولید می شوند. بنابراین شما به عنوان مشتری می توانید با خیال راحت و خیلی بی دردسر مبل دلخواه خود را خریداری کنید. چنانچه به دنبال پلت فرم خرید آنلاین راحت، آسان و ایمن هستید، مبل و میز این امکان را به شما می دهد. از آنجایی که مبل و میز تولید کننده سرویس مبلمان است، قیمت های پایین برای مبلمان در نظر گرفته اند.

 

برتری های فروشگاه مبل و میز

چه ویژگی هایی در یک فروشگاه موجب برتری آن نسبت به فروشگاه های دیگر می شود؟ اگر فروشگاه مورد نظر، مبلمان با کیفیت و متنوع عرضه کند، خرید مبل راحتی به صورت حضوری یا اینترنتی خیلی جذاب خواهد بود. در خرید هر وسیله ای اگر بتوانید به صورت مستقیم با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار کنید، به محصول بهتر با قیمت ارزان تر دسترسی پیدا خواهید کرد.  
فروشگاه مبل و میز همیشه سعی کرده طرح های جدید و خاص را به مشتریان عرضه کند. به طوری که مشتری با ورود به سایت همیشه شاهد کارهای جدید و متنوع مشاهده کند.
·    قیمت مناسب
فروشگاه مبل و میز علاوه بر عرضه مبلمان شیک و منحصر به فرد قیمت مناسب برای هر یک از محصولات در نظر گرفته است. از همین رو شما می توانید خیلی راحت تر مبلمان دلخواه خود را خریداری کنید.
·    کیفیت بالا
سرویس مبلمان از دسته محصولات مهم و پراستفاده در هر خانه است. از همین رو میزان کیفیت آن اهمیت بالایی دارد. در صورت بی کیفیت بودن، خواب مبلمان پس از مدتی کم شده و ظاهر آن از ریخت و قیافه می افتد. پس چه بهتر با انتخاب مبلمان با کیفیت خیالتان از بابت ماندگاری و دوام آنها راحت باشد.

برتری های فروشگاه مبل و میز


خرید اقساطی مبل از فروشگاه مبل و میز

چی بهتر از این است که بتوانید مبلمان دلخواه خود را با قیمت مناسب به صورت اقساطی خریداری کنید؟ هر نوع محصولی که نیاز داشته باشید، این طرح جدید مبل و میز باعث شده هر کسی بتواند دقیقا مبلمان دلخواه و مناسب با سبک دکور خانه خود را خریداری کند. خیلی موقع ها ممکن است قیمت بودجه ای که در نظر گرفته ایم با قیمت مبل دلخواهمان همخوانی ندارد. در چنین مواقعی امکان خرید اقساطی بسیار کمک کننده خواهد بود. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که شرایط خرید قسطی چگونه است؟
شما اول از همه 30 درصد مبلغ مبلمان را پرداخت می کنید و برای پرداخت باقی پول باید 6 عدد چک صیاد یک ماهه آماده کنید. تاریخ چک باید از تاریخ خرید تنظیم شود. البته چک های دریافتی استعلام گرفته می شوند تا مشکلی ایجاد نگردد. برای خرید قسطی کافی است کارت ملی همراهتان باشد. البته برای کسانی که از شهرهای دیگر جز تهران قصد خرید مبلمان دارند باید فیش حقوقی یا جواز کسب آماده کنند.

نکته خیلی مهم در شرایط اقساطی مبلمان مبل و میز

مبل و میز در صورت فروش قسطی هیچ مبلغ بیشتری به محصول اضافه نمی کند. شما مبلمان دلخواه خود را به صورت قسطی با همان قیمت اولیه تهیه می کنید و این مهمترین مزیت خرید قسطی مبل و میز به شمار می رود. در حال حاضر می توانید مبلمان را به صورت 6 ماه و سرویس خواب را به صورت 2 ماهه از سایت به صورت قسطی خریداری کنید.

 شرایط اقساطی مبلمان مبل و میز

نتیجه گیری

مبل و میز علاوه بر عرضه بهترین و زیباترین مبلمان و سرویس خواب بهترین شرایط را برای خرید محصولات تنظیم نموده است. شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید محصول مورد علاقه خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.